誰是強者?

2018/02/27 16:55:43 網誌分類: 講人自講
27 Feb

是假不是真

表面確難分

事實如明鏡

冷靜見真身

 

呢嗱、罪惡城之所以叫作罪惡城、原因只有一個。那就是、看似強嘅揸拂堂、實際上不夠強。看似弱嘅反派、實際上並不弱。在街坊心目之中紅家是強勢的、而反派是弱勢的。之但係、當你將近年黃藍兩族受到嘅待遇重新認認真真咁去翻睇一次、就會發現街坊大眾都被忽悠了!當年被黃族舉報偷步賣車嘅前財務大總管阿蟲嘅下場就係引咎辭職、其餘涉及錢銀個案嘅多名藍族人士都是被送入大牢做監躉。然而、被控以吞金亂講罪嘅黃族人士常無明明斷正都可以脫身、其餘一眾黑金疑犯更加係獲得大赦一律放生。獲得花大叔照顧嘅傷殼三條被掟咗入監倉都可以被無上六判爺掹番出嚟、而一眾怒火開年疑犯全部被判以重刑。嗰壇引致七捕快扯火而挨揍嘅罪魁淋尿賤男被判監五周、而有份逳佢嘅七名捕快則被判監禁超過兩年。雖然同屬反派、但在親疏有別之下亦有不同侍遇、想有運行就要趕快去埋花家堆至得喇!

 

現在問題又來了!罪惡城明明已經回歸龍的懷抱廿年之久、有甚麼理由紅家嘅勢力比不上反派?究竟今日嘅罪惡城是誰家天下?依我睇、實情係誰嘅根底夠紮實、誰就贏得人心、得人心者能將歪理變成真理。以今日嘅情況睇嚟、花大叔嘅根底確係比阿爺更加紮實、成件事就係咁簡單。我並唔係亂噏架、唔信就回頭看看、自從衰聯垮台之後、以花大叔為首嘅西方集團一面渲染老共是邪惡的、另一面又刻意在大教館推鎖其價值觀和裁培親西方嘅人才。經過二三十年時間刻意栽培、本城嘅八十後出生人士普遍上對都係唔鍾意老共嘅。由其是罪惡城教育界和黃媒刻意隱藏老共嘅好處、並將其衰嘢放到有咁大得咁大、務求使得所有人都只能睇到事實嘅片面、而對老共產生恐懼和抗拒嘅感覺。因此、今日嘅反紅現象並非偶然、而係刻意栽培出來的。無可否認、老番嘅政治目光非當銳利而很長遠。正如大影細閣每當退出其殖民地之前就部署好一個殘局、待她撤出之後好讓當地人狗咬狗骨變成世仇、永遠不能團結起來、西方又可以用另一種形式重新去控制那些地方了!

 

 

 

回應 (1)
我要發表
2018/02/28 01:25:00 回覆

阿爺棋差一着,只重視主權,忽略治權,終審庭不應由香港主管

user