點解西方忽然翻臉?

2018/03/03 14:22:13 網誌分類: 講人自講
03 Mar

 

你笑我瘋不是瘋

水陸兩門亦打通

老番呈現反紅化

共商狡計制蛟龍

 

當初阿爺向世界推銷「一水一陸」合作計劃嘅時候、白番覺得阿爺妙想天開。之但係、當阿爺真的提出成立「阿頭行」時、白番家族卻湧躍參加、只有架仔緊隨花大叔拒絕參與。當紅家跟拉丁美洲家族合作發展經濟時、花大叔覺得自己後欄被侵犯。當紅家跟南太平洋群島家族合作時、袋鼠家認定紅家要奪取其主導權。當紅家與東歐十六大家族合作時、得意豬也認為紅家要奪取其主導權。當紅家跟印度洋和喜馬拉亞山家族合作時、摩囉星認為紅家要取代其霸主地位。當紅家跟巴基星、波斯、阿富漢、等家族合作發展時、花大叔認定紅家旨在以該區為起點攻占非洲、然後再入侵東歐。唯獨是當紅家與中亞家族合作發展經濟時、並未受到西方暗抹黑。原因係、該歐是沙鵝勢力範圍吖嘛!

 

從上述情況看來、西方已經咬定紅家搞嘅「一水一陸」是要以經濟力量去改變世界格局、目的是要將白番定下來嘅遊戲規則和價值觀推翻、並以紅家的一套來代替。白番一直以強大軍事和經濟力量控制全球、並成功創造出一套大利西方嘅世界價值觀。可惜嘅係、白翻雖然成功瓦解世界上最強大嘅紅色集團衰聯、卻動不了紅家一根頭毛。雖然花大叔在八十年代未期運用其(一面𠸎你做朋友、一面用在你背後插刀)嘅一套戰略炮製出南天門(八狗六死)事件對付紅家、但被當時嘅智慧老人戥伯伯所破、以致功敗垂成。更令西方不解就係、雖然經過悠長歲月嘅科技封鎖和武器禁運、但紅家嘅科研發展卻越來越有成就、而且紅家製造大有超亞趕歐之勢。在紅家嘅巨大經濟發展能力影響之下、使得西方那套以軍事和經濟欺壓弱小家族嘅方式漸漸失去優勢。由於白番在政策上嘅謬誤而讓紅家找到發展空間、結果導致西方產生妒忌和焦慮。當下嘅實情係、若然沒有紅家強大經濟合作西方財困難以獲得舒解、但紅家對世界影響力過大又會將白番優勢壓低。這就是白番與紅家之間嘅矛盾、亦係西方渲染紅家威脅論嘅根由。

 

 

 

回應 (0)
我要發表
user