「香江」任我行!

2018/03/11 07:22:14 網誌分類: 政治
11 Mar

因為幾隻攪事之「垃圾」被DQ,納稅人又要花費大筆金錢攪補選!如果DQ左果啲唔俾佢地參選,咁即駛嘥錢攪補選都冇所謂;問題係果啲嘢又可以參選(仲要係同一屆),咁當初DQ佢地係咪多餘?更加難得嘅係響「林鄭」帶領下嘅「正苦」,幫「飯民」幫到出面,將補選分期進行,益「飯民」可以傾巢而出,咁都唔贏就真係唔死都冇用咯!

至於「建制派」,未行經已全面告急;有咩嘢依郁,都要向「林鄭」三鞠躬,多謝佢全力成全....「飯民」!

 

------------------------------------

 

立法會四個議席補選个天舉行,不過社會氣氛平靜,與過去熾熱甚至緊張的氛圍比較,實有天壤之別(我其實都唔想去投票架!嘥錢、嘥時間!但係如果唔投,咁咪更加助長「林鄭」?唔得,佢要幫「飯民」,我偏要爬逆水)。難怪泛民陣營擔憂支持者以為十拿九穩,放棄投票,令建制派的鐵票效應有意想不到的效果。泛民近日空群出動,呼籲選民投票,大打告急牌,也就不難理解(告咩嘢急吖?做戲咩?成個「正苦」幫緊你地)。

 

泛民贏面較大,毋庸置疑。除了功能議席司馬文選情嚴峻(嚴峻?選民會因為佢僭建唔投佢票咩?可能望都望佢選倒,跟住大家齊齊僭建,睇吓響「已完」包庇下,「正苦」敢唔敢郁佢地),與對手謝偉銓咬得很緊之外,三個直選議席,在「變相單議席單票制」的情況下,就算傳統的所謂「六四黃金律」失效,還是有把握奪回失去的議席,分別僅是大勝還是險勝而已,前者有助提振士氣,後者會令支持者一額冷汗。

 

建制陣營展現空前團結,矢志爭奪議席,進一步壓縮對手的議會空間。自從在修改立法會議事規則一役上成功為剪布邁出大步之後,建制派士氣大振,期望乘勝追擊,再下一城。特別是在分區直選議席上,如能偷襲成功,有望進一步打破在分組點票上的被動局面。

 

建制派落區較早,選舉工程亦已順利全面展開,候選人又成功動員一批前司局級高官站台,氣勢上頗有表現(過氣就係過氣---人去茶涼;再者,現屆「正苦」支持反對派喎!舊電池站台有用咩?)無奈選民結構變化明顯,年輕人較前增加,民意調查顯示年輕一代較支持泛民的理念,不滿政府DQ自決派參選人,倘若此輩積極投票,絕對有利泛民候選人(佢地係「飯民教棍」教出、惟恐天下不亂嘅一群)。

 

兩大陣營爭持的重點在於中間票源,泛民擔心中產專業選民對立法會近年的非理性拉布不滿,可能「有所表示」,最終影響選情(有咩嘢所謂吖!總之逢中必反就必勝。反正阿爺對香港愛理不理,任得香港自由發展。「垃圾會」搶文件都可以話「已完」響「垃圾會」言論受保障喎!依家係「行為」、唔係「言論」有問題!咁都冇事嘅,即係:「已完」響「垃圾會」殺人放火都得!)

Image may contain: 2 people

 

學術統籌 宋立功

回應 (0)
我要發表
user