黑色星期一

2018/03/12 10:57:24 網誌分類: 政治
12 Mar

「淋病」贏了,「香江」輸了!

 

一早批左:「雙病合璧,香江瓜直」架啦!

 

「貪曾」當年每逢選舉前便推出「正改方案」,結果犯眾憎,益「飯民」贏大比數議席!

 

「淋病」響補選前推出個「捧蛋」嘅預算,市民怨氣多,對「正苦」不滿,自然傾向投「飯民」票(話之佢係傻嘅,祇要反「正苦」就得),擺明幫「飯民」攞分!

 

選舉結果:地區選舉差點全軍盡墨,最終「西九」險勝,我投果票總算冇白廢-----我都不滿「正苦」,但我個腦未退化,我唔會上「淋病」當!雖然響四個「飯民」議席度攞左兩個,但係從「反對派」得票數目嚟睇,長遠計,能不令人擔心!

 

下次補選又如何?「淋病」又會攪啲咩嘢出嚟?

 

不過,依家補選過後,「預算」案可能來過一百八十度改變:派錢益街坊都未定-----到時咪又「歸公」「飯民」-----全靠佢地做「反對派」才可解救民困!

 

建制派,唔該你地唔好再保皇,一於反對通過預算案,企響市民大眾果邊啦---呢個「皇」唔值得去保!

 

唉!阿爺真係捉隻老鼠落米缸。

 

 

 

 

立法會新界東補選點票結束,民主派代表范國威以18萬票勝出,代表建制派出選的工聯會、民建聯的鄧家彪排行第2,兩人得票相差3萬票。

 

獨立的方國珊有近6.5萬票,至於黃成智得6182票,趙佩玉及陳玉娥則分別有3000多票及約1500票。

 

詳細得票情況:

 

黃成智 6182

 

方國珊 64905 (如果佢唔選,結果會.)

 

陳玉娥 1504

 

鄧家彪 152904

 

趙佩玉 3068

 

范國威 183762

 

 

立法會九龍西補選點票結束,民建聯鄭泳舜以107000票險勝,民主派代表姚松炎以105000票落敗,兩人得票僅相差2000多票。

 

詳細得票情況:

1.姚松炎:105,058

2.鄭泳舜:107,478

3.蔡東洲:2795

 

 

立法會補選公布結果。在港島區方面,代表民主派出戰的區諾軒,以137181票勝選,比得票第二高的新民黨陳家珮,多出約9500票。

回應 (0)
我要發表
user