市民唔應該交稅!

2018/03/15 07:40:34 網誌分類: 政治
15 Mar

「正苦」收稅為左咩?公共支出?基建工程?社會福利?教育......

唉!依家睇嚟,樣樣都唔係!

市民納稅養「垃圾」!

呢班友淨係識得「拉布」、阻住個地球轉、收黑金、僭建....

{#0313-00174-001b1[1].jpg}

市民納稅養庸官!

一名市民入稟高等法院, 挑戰區諾軒參選立法會補選的資格, 指他曾經焚燒《基本法》複製本, 質疑他並非真誠擁護《基本法》。

 

正在北京出席兩會的民建聯主席李慧琼說, 從表證上看, 區諾軒燒《基本法》很難令人相信他是真心擁護《基本法》, 因此有市民不滿選舉主任決定而提出司法覆核, 是可以理解, 亦不認為是建制派輸打贏要。 如果姓「區」果位仁兄曾經有此行為,我當然同意司法覆核佢!但係,何解選舉主任可以一而再咁睇漏眼?

上次「垃圾會選舉」,「講島」果位選舉主任一時不察放左個「講毒籮」入閘,攪到花納稅人大筆錢攪補選;同一位選舉主任,今次似乎又一次(應該唔係一時不察:係有心放行、又或者根本就「無心」工作,做咩嘢都死)放錯左人入閘;如果結果又被DQ,咁咪又要再浪費納稅人錢攪補選!投票率唔低就奇咯:我今次都唔想投票,祇係唔想中左「淋病」計,焗住投票咋!同一位選舉主任,錯完可以再錯-----呢份工係正薪之外另加高薪聘請架!當然都係用緊納稅人錢啦,我身為納稅人,有冇權say NO先?

市民納稅供啲「臨記」下斷免費提出司法覆核!

外號「長洲覆核王」的郭卓堅又..又..又..又..又..又.....入稟司法覆核,要求取消鄭泳舜的議員資格。(又話佢死左去英國嘅?)

 

郭卓堅指鄭泳舜違背參選時所簽署的確認書上「效忠中華人民共和國」一環,指鄭所屬的政黨民建聯主張「香港民主建港」和「香港民主建國」,認為這兩項主張等同港獨,是分裂國家的行為,故此要求法庭頒令,剝奪鄭的議員資格。(呢個理由,如果法援處/律政司都接受,真係「無言」咯!)

 

 

勝出立法會香港島補選的區諾軒說, 有人提出司法覆核申請, 挑戰他的參選資格, 他會謹慎應對法律訴訟。 他說一個人的立場或會隨時間轉變, 若果因為一個人曾作的行為, 而剝奪政治權利終身, 是白色恐怖。 區諾軒又說, 下周在立法會將完全按照要求宣誓, 一定不會加插任何東西。  (哈哈!我就信江山易改,本性難移咯!大家睇吓隻「痴蜂」就知啦:徹頭徹尾都係「漢奸」嚟,坐監對佢都冇阻嚇作用。)]

20180314-KO

 

市民納稅養「漢奸」、「講毒」!

 

香港眾志原本派出該黨常委周庭出戰香港島補選,但因眾志的「民主自決」綱領被指違反《基本法》,周庭被取消參選資格,最終由被視為周庭「Plan B」的南區區議員區諾軒出戰港島區並成功當選。(即使班「漢奸」、「講毒」...冇得選都冇用,因為祇要「飯民」當選,一樣用納稅人啲錢養呢班嘢,請佢地做助理!)

先係香港眾志羅冠聰被DQ立法會議員資格後,其執委周庭亦被DQ參與補選嘅資格,事後羅冠聰亦承認自決派已被拒議會之外。點知作為周庭Plan B出選港島補選並勝出嘅區諾軒尋日話會聘請眾志成員做議員助理,咁即係包括眾志秘書長黃之鋒在內嘅自決派人士,可以透過議助借屍還魂重返立法會繼續玩嘢,屆時立法會真係冇日安寧嘞!

 

市民納稅人養「黃官」!

 

「佔中」後,律政司/黃官如何放生那班滋事份子,市民大眾有目共睹。依家成個「正苦」由上到下,都改姓「黃」!

 

市民納稅養「教棍」!

 

近呢十幾年,「教棍」充斥中/大學校園。學生唔專心讀書,祇識花時間攪政治!「講大」國際排名不斷下跌....「香江」越來越不宜居住!何解納稅人要花錢養呢班「教棍」?

 

------------------------------------

 我一早建議「正苦」取締與「講毒」有關團體;最好係擬定張黑名單---咁第日佢地參選,即使那些選舉主任係廢嘅,咁都有所依據吖!

 

不過,依家連最高當局都變左「姓」喎,會咁做咩?

 

唉!咁不如簡單啲,以後唔駛市民納稅,等「死肥佬」、「英」、「美」養「正苦」好唔好?

 

Image may contain: cloud and text

回應 (0)
我要發表
user