搵個似人樣嘅都冇!

2018/03/16 06:53:55 網誌分類: 政治
16 Mar
民主派喺剛結束嘅立法會補選慘敗收場,四席輸咗兩席(雖說輸了兩席,但地區直選祇能說是「險輸」,如果選舉策略做得好少少,根本唔會輸,因為仲有好多選民係...),仲畀對手打破多年來嘅泛民建制得票「六四黃金比例」(因為市民對DQ左嘅嘢冇咩好感---唔係佢地攪攪震,都唔駛浪費公帑攪補選),預示嚟緊嘅立法會九龍西同新界東第二輪補選,民主派將非常難打。當中九西選區更面對人選荒,自決派劉小麗極可能會被DQ,派民協或民主黨成員出選恐會再爆「屈基事件」,改由政治明星空降又怕原有地區勢力「hea撐」,重演姚松炎爆冷落選嘅歷史。(「老屍」會被DQ,睇嚟應成定局!「淋病」明知都仲要將補選分開兩次進行,嘥多次錢,為咩嘢呢?)

民主派原本派出兩名DQ議員劉小麗同社民連「長毛」梁國雄,分別出戰九西及新界次輪補選。其中長毛雖然係一位激進「大中華膠」,但佢喺民主派同社運圈子一向人緣不俗(玩左咁多年都未出事,經已有好高道行啦!果幾隻嘢一行出嚟就PK,仲要累街坊,唔死都冇用),同溫和泛民以至本土自決派都有偈傾,應該唔會好似新同盟范國威咁,同時畀兩派嘅部分支持者杯葛(你唔好理,癲嘅都高票當選!我都話「申東」選民係....不可以常理而論架啦)。

劉小麗嘅狀況則完全唔同,佢以往靠批評民主黨同民協等溫和泛民起家,但又不獲青年新政同本土民主前線等激進本土派視為自己友,難以盡吸兩邊票源(兩面不是人,所以祇能做「老屍」,仲要係「理大」至收)。

最重要嘅係,選舉主任喺首輪補選收緊咗DQ參選人嘅準則,除咗支持港獨,主張「民主自決」都過唔到關,各界都估計屬於自決派嘅劉小麗,即使參選亦極可能被DQ,民主派有必要諗定「Plan B(後備人選)」。(唔駛驚,如果遇著「講倒」果位選舉主任,咪得米囉!)

講到Plan B,九西地膽民協馮檢基同民主黨袁海文都係合理人選,但係本土自決派肯定唔會力撐,甚或會重演「屈基事件」(叫「死肥佬」或者「英」、「美」放水囉!重金之下必有順民)。

喺首輪補選中,自決派提議過由兩名立法會前議員,即公民黨梁家傑或工黨李卓人空降落九西做「Plan D」,但民協同民主黨可能又會擔心兩人「易請難送」,影響自己喺二○二○年立法會換屆選舉嘅利益,隨時好似今次姚松炎空降九西咁,因民協同民主黨樁腳「hea撐」而落選。

若果民主派最後搵唔到一位有實力兼獲各方支持嘅人選出戰九西,建制派隨時可以喺該區連贏兩仗,繼續保住立法會分組點票話事權。

驚咁多做咩嘢吖!「正苦」內部有高人裡應外合,咁都輸都唔抵可憐啦!三尖八角嘅參選都有十幾萬票,搵個「似人樣」嘅出選就必勝---不過,我睇晒「飯民」班友,都唔覺佢地有個似人樣喎!

相由心生,真係冇講錯架----大家睇吓當年同今日嘅「卿卿」同「毛婆」,就不難領略。

回應 (0)
我要發表
user