「正苦亅派錢難捨,浪費甘心!

2018/03/17 06:59:11 網誌分類: 政治
17 Mar

立法會下周三(21日)大會首項議程是四名新當選議員宣誓,依次是新民主同盟范國威、民主派區諾軒、民建聯鄭泳舜及「六人組」謝偉銓。針對區諾軒被揭前年示威時公開焚燒《基本法》,據悉建制派內部一度醞釀趁區諾軒宣誓就任時有抗議行動,有人更建議引發流會,阻止區諾軒宣誓就任議員,惟最終因未獲大部分建制派支持而擱置。區諾軒就質疑建制派有關做法是「意氣用事」,重申會以十分謹慎及平和態度依法宣誓,未有計劃攜帶道具。(我認為係多此一舉!一日法庭未判,佢又當選嘅,咪由得佢宣誓囉!前車可鑑,仲有人夠膽玩嘢咩---十幾萬見財化水喎!係果啲「禽獸」先至蠢得咁交關啫。其實,如果一早有齊姓區果啲材料,未選之前揭發佢好過,依家真係有輸打贏要嘅感覺。)

 

立法會香港島補選當選人區諾軒,近期被揭在前年一次示威行動焚燒《基本法》,雖然區諾軒公開否認,稱當日只是焚燒「一張彩色影印的A3紙」,但有市民已入稟高等法院挑戰區的參選資格,並禁止其宣誓就任議員,建制派亦醞釀趁區宣誓就任時有抗議行動。(法庭一日未判,疑點歸被告架!不過又係納稅人慘啫---即使佢最終被DQ,又收左幾十萬、甚至幾百萬落袋!財到光棍手會點?睇吓對「禽獸」就知啦。再者,即使要補選,「淋病」可能又分開多一次選,好等「飯民」可以集中火力。呢樣野「正苦亅最叻一一浪費!)

 

據悉,建制派內部近日曾討論應否就區諾軒公然焚燒《基本法》事件作出回應,包括建制派離場抗議引發流會,令區諾軒未能如期宣誓就任。不過,由於有市民已入稟挑戰其參選資格,加上鄭泳舜與謝偉銓的宣誓排在區諾軒之後,若然區的宣誓受阻,鄭、謝兩人將遲遲未能就任議員,這不符合建制派支持者的期望,因此決定擱置集體行動,但不排除有個別議員自發行動表達不滿。

 

另一方面,立法會秘書處昨日分兩個時段為四名候任議員舉行簡介會,其中鄭泳舜出席早上一節,區諾軒及范國威出席下午一節,並於會議廳進行宣誓綵排,據知候任建築、測量、都市規劃及園境界議員謝偉銓不在香港,故未有現身簡介會。

 

鄭泳舜接受查詢時透露,他是基督教徒,故下周宣誓時將採用宗教誓言;區諾軒則重申,宣誓當日會以十分謹慎及平和態度依法宣誓,未有計劃攜帶道具(第一個行先死先,仲有人敢制咩?係都等上左任先玩嘢啦--那時過左海是神仙,打死人都受保護架---法官講嘅)。

 

對於建制派因不滿區諾軒前年示威時一度焚燒《基本法》,曾考慮引發流會阻止區宣誓就任,年僅三十歲的區諾軒回應稱,希望建制派思考「玩夠未」,因為有關做法不尊重立法會及選民,質疑只是意氣用事(雖然我唔同意建制玩流會,但係出自「飯民」個口,係咪好諷刺呢?玩嘢、玩流會你地唔係經已玩到出神入化咩?)︰「建制派(議員)個個年紀大過我,成熟啲啦,希望各位高抬貴手」。

回應 (0)
我要發表
user