《做隻不厭世的旅行青蛙》

2018/03/17 11:30:49 網誌分類: 職場
17 Mar

對於現今面對多重生活壓力的香港打工仔,治癒比起刺激既活動更為吸引,一隻以前必定被評為無聊既遊戲竟然迅速俘虜左大家既心,成為大熱。可以不用多費神,無時間限制,而小青蛙又會帶黎日本唔同地方風特色既明信片,稱唔上「好玩」,但箇中得到既輕鬆感會令人記掛住,得閒開黎睇下養既青蛙仔歸家未,完完全全寄託左自己想出走既心靈。


好多年青一代成日將旅行掛係口唇邊,返工搵錢為左儲旅行洗費,辛辛苦苦等返黎既年假都係計劃好晒去旅行遊玩。如果純粹厭世,覺得既然返工咁痛苦,理所當然要做一啲事去補償心靈,匆匆忙忙周圍去著名既景點打卡和瘋狂自拍幾日,又真係可以零後遺症地達到目的嗎?


其實你心底裡好清楚知道,期待以久既旅行,幾日後返黎都係要重回正軌既生活。一放完假,就要準備定分派手信俾同事,加班幾日去還債,仲可能聽到有同事抱怨你連放幾日假要幫你執手尾等等……轉換唔到心態既話,幾日既快樂衝擊就會俾佢地幾句說話即時打敗,又墮回深淵,只能盲目地捱到下一次去旅行既時間。


抱住厭世既心態去旅行,只係一種自我催眠,得不償失。


大家嚮往旅行青蛙,係因為佢無任何顧慮,執好行李又可以去一轉!對小熊黎講,每次去旅行都希望有一個不枉此行既旅程。雖然一樣無可能將工作上既煩惱完全拋開,但係會好投入感受當地既氣息。事前一定要練習少少體力,唔係久坐電腦前既我第二日就已經會行到腰痛,站與站之間如果相隔唔遠,我同男朋友一定選擇走路,會睇到更多風景和當地人既生活模式。大景點會計劃晒點去,絞盡腦汁度好晒所有交通方法盡量省卻時間,然而好多時穿梭大街小巷有新發現時總會更興奮!番黎推介俾朋友!去完一趟旅行,每次回味時會驚嘆認識呢個世界太少,生活仍然充滿好多未知既樂趣,反而對面前繁複既工作睇得無再咁上心,因為我應該花心力係喜歡既事上面。

 

回應 (0)
我要發表
user