傻人生怪病.

2008/02/28 22:35:50 網誌分類: 寫作
28 Feb
 

朋友老歐人人稱佢藥煲..皆因經常周身痛..某人又去見醫生..醫生話佢坐骨神經痛.

問佢是否坐得多呢!!他答:我做信差..好少坐..醫生有點失望的眼神又問..你上班是否坐車坐很遠...老歐答你點知??醫生滿懷信心笑笑口說:坐車咁耐都有影響...

老歐答..醫生..我日日坐完地鐵又搭電車..都冇位坐既..好慘架..醫生無奈..叫佢去攞葯...吃了兩次葯都冇乜好轉...三個月後又再見醫生..醫生見佢咁耐冇來..

問佢,你隻腳仲痛??老歐話..唔痛勒..醫生問:你一我定係食左我的葯食好了...老歐答:

醫生唔知點解..早三個月,老闆話我周身冇力咁..炒左我..又找不到工作...日日坐係屋企..坐坐下..坐左個多月就唔痛囉....醫生當堂冇晒表情..問佢今日來..睇乜病呀..!原來佢話手痛..醫生話:你一定係成日唔做野...所以痛啦..

老歐問:乜唔做野都會痛咩??我以為做野辛苦才痛..?!!醫生臉色陰笑說:

你的病正好跟別人相反..聽我講冇錯架勒..出去攞葯啦..快d去做野..就會好架勒.

老歐一路回家一路想..醫生叫我快d去做野...?佢上次夠話我坐得多才痛..點知越坐越唔痛.....我都係唔好去做野至得..


回應 (0)
我要發表
user