香港冇法治!

2018/03/20 08:00:03 網誌分類: 政治
20 Mar

香港冇法治?何解?係既無「法治」、亦無「法亅可「治」!

 

不是嗎?律政司有法不依、有理不告、有權不用----應該係有權都唔敢用:因為身有屎!

 

響「淋病」嘅管理班子下,如何治港?半忠不奸,如何治港?財政司水評差到連一個似樣啲嘅預算案都做唔倒(亦可能非不能也,不為也---要配合補選時間吖馬。)依家塵埃落定,係咪要從新整理,等下次補選再攪壞「正苦」名聲幫「飯民」呢?不過,呢個「正苦」已聲名狼藉,點攪都冇用!

 

---------------------------------------- 

 

律政司司長鄭若驊在最新的民調評分敬陪末席,淪為包尾大幡,證明市民眼睛雪亮,不管林鄭如何死撐,反對派如何偃旗息鼓,市民也不買帳。

 

鄭若驊甫上任即鬧出僭建醜聞,民望插水,反對派更擺出誓不兩立的姿態。豈料神奇的事情突然發生,自從律政司宣布放生漢奸黎的政治黑金案後,反對派對鄭若驊的狙擊一下子消失無蹤,白鴿黨黨慶甚至邀請鄭若驊出席,一片「同歡唱齊慶賀」的景象。

 

很明顯,雙方進行了赤裸裸的政治交易,互相放生,既往不咎,政治之黑暗齷齪,可見一斑。本來,市民對律政司一句「證據不足」就輕輕放過漢奸黎已非常質疑,奈何香港司法大過天,為免藐視法庭的大帽子扣下來,只好敢怒不敢言。然則,去年六四漢奸黎在眾目睽睽之下爆粗恐嚇東方記者這筆帳又怎麼算?有圖有片,人證物證俱在,連警方都早已完成調查,律政司何以拖延九個月都不起訴?

 

最離譜是東方三度去信質詢律政司,第一次只得到一堆虛話、廢話,第二次更以「無進一步補充」搪塞,第三次索性覆都唔覆,大擺官威(帶人遊花園都係一種技巧嚟,咁都未至於一無是處囉)。連立法會議員都質疑律政司一味拖(佢冇拖!答左啦:證據不知吖馬),但凡涉及漢奸黎的案件皆唔敢告唔敢做,有違專業獨立原則。為官避事平生恥,一味龜縮根本唔係辦法,律政司必須交代!(人地選擇左:睬你都傻!)

 

傳媒人 程萬里

 

回應 (0)
我要發表
user