陸游話齋:錯!錯!錯!

2018/03/22 08:06:20 網誌分類: 政治
22 Mar

特首林鄭月娥公然與民主黨有錢銀轇轕捱轟!林鄭前晚出席民主黨二十三周年黨慶籌款晚宴(記住:係黨慶,唔係慈善活動),逗留約一小時後離開,當民主黨前立法會議員李華明正在台上獻唱《笑看風雲》時,林鄭突然舉手要求捐錢,即席寫下點唱紙願意捐款三萬元,印象中呢個係現任特首出席政黨籌款晚宴,首次公開捐款予個別政黨,有建制派中人事後炮轟林鄭捐錢、民主黨收錢嘅做法離譜,直斥政治倫理淪亡,有網民更話林鄭呢個做法,係咪預示以後出席唔同政黨籌款,都會一視同仁捐錢?(第二個政黨?佢會唔會拖行馬出席呀?手袋黨即係手袋黨,與「唔慌開心」如出一徹!)

 

鄭若驊陳方安生亦有出席晚宴(梗係!同是天涯「飯民」人。)

 

林鄭尋日率領大批政府高官出席民主黨籌款晚宴,包括受僭建醜聞纏身嘅律政司司長鄭若驊,而林鄭身處嘅主家席,兩邊係民主黨主席胡志偉及海洋公園前主席盛智文(呢位係最識「看風駛悝」嘅牆頭草),同坐主家席還有「民主阿婆」前政務司司長陳方安生,民主黨前主席劉慧卿等,其中林鄭更一度同民主阿婆握手(姊妹嚟,握手有咩出奇?)林鄭事後更於Instagram發貼,上載出席民主黨籌款晚宴嘅相片,其中一個hashtag為「大和解」。

 

林鄭捐三萬元予民主黨嘅消息曝光,建制派大為詫異,有建制派中人話,林鄭號稱嘅管治新風格,莫非係公開捐款予個別政黨,與個別政黨喺陽光下眉來眼去?(咁係做俾高官/公務員睇:你地阿頭都係「飯民」人,你地識撈嘅就對佢地違法之事隻眼開、隻眼閉,否則後果自負!)

 

有地區人士則揶揄林鄭,佢哋多次要求港府就財政預算案補鑊,向全民派錢數千元,但都不得要領,言猶在耳,林鄭尋日二話不說就自掏腰包捐錢予民主黨,該名地區人士憤憤不平話,又唔見林鄭喺庫房盈餘爆燈下,對於普羅市民訴求慷慨啲。(你地下次補選投「飯民」,然後影低將票同「淋病」收錢囉!)

 

因宣誓無效被取消立法會議員資格的社民連梁國雄等四人,隨時「被放生」毋須向立法會全數「回水」。署理行政長官張建宗證實,港府早前去信立法會行政管理委員會(行管會),提供一旦未能追討薪津的可行撇帳方法,但他多次強調,最終處理方式要由行管會決定。有學者認為政府突然提出撇帳做法,質疑「似乎有意放生反對派」,多名建制派議員重申議員薪津涉及公帑運用,須向港人負責,在追討議員薪津一事會考慮法理情三方面因素。(如果最終決定放生佢地,就應該追究所有因失職引致發生DQ事件的「官員」、「垃圾會主席」、「垃圾會秘書處」、選舉主任、選管會....失職人問責,由有關人等論過失的嚴重性、按比例支付納稅人損失的數目!如果特首肯一個人孭起都冇所謂:反正佢可能財來自有方!)

 

剛報導政府響外國請洋人嚟做法官添。香港吾夠法官?抑或嫌姓「黄亅嘅官未夠多?

 

阿爺何止捉隻老鼠入米缸,直情係收左隻奸細入「熱廚房」!

回應 (0)
我要發表
user