呷醋

2018/03/22 15:38:02 網誌分類: 講人自講
22 Mar

 

罵我公然大細超

有口難辯懶得聊

這回志在威一次

內裡乾坤你未知

 

日前中廠一姐林亞井帶埋內務總管張電鐘、財務總管矛波陳、戒律總管脆弱蓮、以及蚊責班一眾頭領前往白鴨幫、出席該幫嘅畀面派對。期間老鴨明話李被安排上台獻唱、而一姐亦識做、馬上大解慳囊捐出三萬両銀以示支持。殊不知在翌日、身痕幫首領葉柳、以及問卷聯首領旺角健兩人異口同聲、齊齊指責一姐做法等同賣票、做壞規舉喎!旺角健質疑一姐日後點至能夠做到一視同人。另一方面、葉柳亦質疑、如果佢派愛將開地榕上台獻歌又唔知值幾多両喎!嗱、講來講去都係埋怨一姐局部性色盲、眼中只有黃色而無藍色、才覺得冇飛屎之嘛!

 

就在今早之嘛、神經事務部阿頭長雨褸在議事堂發言四十秒、以及只須不足兩分鐘便極速通過一項本來拗到面紅面綠(總值一千一百三十一億両銀)嘅公共開支撥款。嗱、呢啲咪就係投桃報李嘅典形例子嚟囉!除笨有精架!一姐只係掟區區三萬両銀子出嚟、就做出大和解效果、真係前無古人架!咁、你話有乜嘢唔好?點解咁都會有人呷醋架?講真啦、藍營有阿爺呵護、絕對唔使擔心荷包乾硬化、更加唔使憂急性發錢寒、一姐梗係無須吓吓都自己扲荷包應酬佢哋。呢啲係政治現實所然、並唔存在一姐吝嗇銀両、以致只係討好黃營而冷落藍營嘅。所以嘛、旺角健和葉柳兩人對一姐嘅批評未免酸味太濃了!如果我係佢哋嘅話、一於合埋個尊嘴、以免開口𪘁着脷做咗非洲和尚(黑人僧)都唔知到吖嘛!

 

 

回應 (1)
我要發表
2018/03/22 21:32:26 回覆

為了施政方便,少少銀兩何足惜!政治妥協。

user