貿戰開打

2018/03/24 18:00:40 網誌分類: 講人自講
24 Mar

 

喪普盲舂似撞鬼

白頭老二待上位

花家親朋揗揗震

閘王企硬要發圍

 

花家老大喪普銷定六百億花元紅家進口商品提高關稅、並威脅紅家必須在今年之內減少花家一千億逆差。意思係話、無論紅家有沒有須要都好、總之一定要加大購買花家要賣給紅家嘅貨品、但不包括紅家想賺買嘅高科技產品在內。換言之、就是迫紅家白送他一千億花元。難怪今次連閘王都扯火、並透過半官方喉舌蠻求社以「花家膽敢切紅家一片肉、紅家就打掉花家一隻牙」去回應喪普回應啦!嗱、喪普明目張膽違反「細貿」規則而對紅家發動如此霸道嘅貿易戰、究竟其目的為何呢?如果純係為縮短貿易逆差、大概可以坐低慢慢傾、無須要撕破跟紅家簽訂嘅建交協約、准許花軍戰船靠泊台島港口、以及准許花軍方頭領跟台島軍方頭領互相交往。因為咁做隨時會引發街坊軍以武力收回台島的。

 

其實從喪普以威迫利誘手段去迫使架仔、高麗、麥細個、楓葉、袋鼠、歐㒼等家族一齊對紅家進口貨增加關稅看來、其真正目的並下止係針對紅家。花家製造嘅紅家威脅論不能發揮作用、於是再炮製出一個虛假嘅紅家經濟侵略論出來老點全世界、欲將世界上經濟能力最高的族群全都推向紅家對立面才是真的。喪普嘅如意算盤係、一方面利用圍毆式經濟打壓迫紅家埋牆角、而另一方面又利用台島作為焫㷫街坊軍嘅籌碼。因為喪普比誰都清楚、其盟友在各自利益之下、對紅家出手絕不會如期望中那麼重。之但係、若迫得街坊軍攻台嘅話、即使不能在世界聯合議會通過制裁紅家議案、亦可以像對付沙鵝一樣、發動架忌冷北弱全面對紅家實施經濟制裁、使得紅家嘅經濟再發展不起來、無論在民生、科技、軍事、文化等領域都被迫打倒蹆。到五毒率先作反、當神州化整為零之後、花家就可以集中力量去餓死北邊那集大灰熊、繼而再慢慢宰殺西天那隻大笨象。到咗人人皆衰之後、花家就可以再偉大架喇!但花家前老二敗登公開喊要將喪普呢條歧視女性嘅老粗打鑊甘嘅。究竟係打手板抑或打羅友、我就唔知到。但龍族有一句叫作“出師未捷身先死、長此英雄淚滿襟”嘅老話、說明連諸葛孔明咁猛料嘅人都敵不過天命、難道喪普叨得過諸葛乎?!

 

 

回應 (0)
我要發表
user