誰之過?

2018/04/02 13:57:38 網誌分類: 講人自講
02 Apr


和解頂住廿三兜

妖人踩界博倒流

雖有三廠齊責罵

欲規無例賺得嬲

 

繼紅家喉舌、中廠、西廠、講馬廠齊插散播獨立建國論嘅妖蜓之外、今日有超過四十名亂制派人士聯手齊插妖蜓播毒。喂喂、阿哥、阿姐、你班友人多「蝦仁」少喎!唔該你哋話我知、究竟妖蜓犯咗那一係法例要勞動你哋大動肝火呢?嗱、講唔出𠻗、係嗎?梗係啦、妖蜓是法術界大行家、當然知到現行法例管制唔到佢播毒。既然係咁、妖蜓又何錯之有、而你哋又憑啥向佢發爛渣?

 

呢嗱、在下並非對一姐不敬、只係覺得佢講“現在並非擺廿一兜上台嘅時機、必須等到城中氣氛良好再說”嘅主張委實係太天真、太傻。既然花大叔非打壓紅家不可、花家打手又點會跟中廠和解?君不見、香梗盲族會會長耗天公開揚言、港毒集團無法在罪城取得合法地位、所以要組織一個以扶桑、台島、天竺為主軸嘅印太反紅大聯盟、並以五毒為內應去配合喪普嘅印太戰略、從而為壓抑龍之復興出一分力。唔通你會以為耗天咁做係為罪惡城好咩?難怪有人話、係一姐嘅一廂情願害苦了罪惡城咯!

 

雖然揸拂部門拒絕一眾毒派申請登記為合法機構、但毒派所開嘅無牌架部已經四維都係、只係中廠不聞不問而矣!假如有街坊把妖蜓嘅獨立建國言論歸咎於一姐拒絕推出廿三兜、在下唔會覺得意外、而且認為一姐有責任向大眾交代清楚、以息除街坊嘅疑慮。過去嘅戰中、鳩烏、汪暴、大教館爆發港毒浪潮、以致今日嘅獨立建國論等、盅盅件件都係在事前已經有跡可尋、只係中廠第一把手一直都不以為然。其實、如果中廠能夠早着先鞭嘅話、相信事情未必會弄到失控嘅地步。唔知到經過今次呢件事之後、一姐對於推出廿三兜有冇新嘅睇法呢、吓?!

 

 

 

回應 (0)
我要發表
user