鬼祟與得戚

2008/02/29 20:20:02 網誌分類: 閱讀
29 Feb

以前,會跟朋友打趣說:「咦,冇見一排,肥左又瘦左,高左又矮左,靚左又醜左喎!」但求無無聊聊而已。

忽然有一日,你會在報紙上看到這樣的標題:

「鬼祟離港陳冠希得戚」

你幻唔幻想到會係一個乜野情景?一個鬼祟而得戚的人,佢面上會係點既樣?他離港時彎身弓腰,唯恐給人看到,鬼鬼祟祟咁,但臉上掛著陰濕得戚的笑容,活像有個天真好傻的女人在替他口交似的………

喂!說不通吧?除非是一個瘋子,否則跟本不可能既鬼祟又得戚!佢好鬼祟咁得戚?佢好得戚但又好鬼祟?兩個完全唔同既feel黎架喎!又抑或,佢呢頭鬼祟完,果頭就好得戚?又唔多似……

回應 (3)
我要發表
2008/03/02 00:43:49 回覆

你係咪話呢句:
「『民主殖民地』呀?邏輯上係唔成立架!『民主』同『殖民地』,就好似……好似……就好似史路比同叫雞咁。你睇Charlie Brown,有冇見過『咦?史路比叫雞喎!』唔會架嘛!你見到史路比叫雞,你就可以有『民主殖民地』。」

2008/03/01 20:50:11 回覆
啼笑皆非........
2008/03/01 13:44:54 回覆
這類傳媒文化水平一般 , 詞不達意已是家常便飯 , 見怪不怪 !
user