騙子

2008/02/29 20:42:17 網誌分類: 寫作
29 Feb

朋友老朱有個姨仔...人叫大珍..有兩個仔...家境一般...但都好愛去飲飲食食...某日..忽然收到一個失魂電話.."喂..喂.."喂左幾聲至有個女仔..好似幾有禮貌咁...說出她的名字..

"你真好運了..我們公司為左推廣甚么甚么...抽中你為我們的幸運兒..你有子女嗎?"

"有呀..."大珍答.那女子說:請你到我們公司,送你三人的自助晚餐....免費架..!!"

大珍正大傻瓜..聽到有人送大餐就仆倒去...走到香港某商業大厦後...有一男一女,巳在電梯大堂等佢...跟著熱情招待佢入去坐下..佢問乜唔係送自助餐咩....

有人問佢你有冇用信用咭...大珍:有..那人說...那拿來看看.是哪類??可以食完仲有下次添...大珍拿出來後...一瞬間人變成迷迷糊糊......跟著那兩人落街...到清醒時坐在公園....再去碌卡...冇晒幾萬元...佢再走去那公司..."是一間大型的輪船公司...

大堂裡坐了很多的人...公司負責人說:大堂的都是客人..在辦證的...不是公司的人來的...你可能被騙了...

回應 (0)
我要發表
user