局打

2018/04/14 15:14:28 網誌分類: 講人自講
14 Apr

 

出得來行預咗還

道理唔通講野蠻

未曾傷過焉知痛

看誰最後笑開顏

 

喪普向閘王表示、如果唔想打貿易戰、就要接受佢開出嘅四條不平等條約、包括(1)紅家必須要在一年內減少一千億花元貿易順差。(2)紅家必須對花家全面開放電子和金融市場。(3)紅家不得以市場換取技術。(4)紅家不得以補貼方式搞行業政策。正常人一眼睇得出、喪普分明要藉着這四條不平等條約來摧毀「神州製造 2025 」計劃。嗱、就算喪普再開出更多條件出來都唔係問題。問題係、究竟花家能夠拿些甚麼東西來跟紅家交換?講拳頭大、打台島牌?依我睇、紅家未驚過。

 

花家除咗針對紅家製造 2025 計劃之外、還有兩個重要目的。第一係、迫使人元升值。眾所周知、花元係當今世上最流行嘅交易貨幣、所以喪普要好好利用此優勢來打壓對手。打個比喻講、本來1花元可以買6.5元神州貨品、但人元升值後1花元只能買4元神州品物。由於神州貨價飆升、就顯得其它家族嘅貨品相對更便宜、神州貨品市場就會萎縮。講真、喪普咁做除咗花家着數之外、還帶挈埋其它以花元結賬嘅家族都有着數。注於喪普第二個目的、唔使問阿貴都知到、如果成功逼使人元升值嘅話、花元即變相貶值、花家欠下紅家三萬億花責嘅購賣力就會大大縮水。花家呢種無賴行為並唔係第一次使用、早在八十年代就用來對付過架仔。結果係架仔一衰就超過廿幾年。

 

坦白講、「紅家製造 2025 係全龍族發展策略、絕不為喪普淫威所轉移。其次係、神州出口貨品占龍族 GDP 大概 40% 之多、也由不得喪普來指手劃腳。花家要打貿易戰嗎?紅家早就講過奉陪到底。花家要打台島牌嗎?駐花家嘅紅家公使亦公開講過、在花家戰船駛入台島之日、就是街坊軍武統台島之時。我都很想看看結果係點嘅、那就即管試試吧!

 

 

回應 (0)
我要發表
user