歧視?

2018/04/18 06:16:48 網誌分類: 生活
18 Apr

美國費城一間星巴克咖啡店捲人種族歧視爭議。兩名黑人在店內等朋友(其實佢地係咪等朋友、抑或貪唔駛錢有得坐響度打牙較都冇人知),一直未有點餐,其間欲借用厠所遭店員拒絕(我相信佢地坐左好耐、又冇幫趁,仲要借洗手間用,店員才有此反應),更被進一步要求離開咖啡店,警方其後到場用手銬將二人鎖起帶走,扣留9小時後釋放。有團體認為店方及警員歧視黑人(因為果兩位係黑人,才被人熱炒啫!照睇,即使唔係黑人,如果發生咁嘅事,果位店員可能同樣處理!除非有同樣事件,而店員處理不同,才能跟歧視扯上關係)。警方否認並稱警員只是履行職務,但星巴克行政總裁約翰遜認為事件「應受譴責」,並希望親身向涉事黑人道歉。(咁又好喎!以後我冇掟去,或者行街「濕平」行到攰,就去星巴克齋坐;有人干涉我咪聲大夾惡搬呢個case出嚟囉)

有費城居民周四(12日)在網上發放影片,指兩名黑人在星巴克咖啡店因為一直未點餐,被警員以手銬鎖起帶走(係經勸諭無效才被鎖上!雖然有點過火,但係接倒投訴就要處理架啦)。影片在網上瘋傳,惹來很大反響。費城警察局長羅斯(Richard Ross)在Facebook直播時指出,涉事警員沒有做錯。他指出,當時警員接報到場,咖啡店員工求助稱,有兩名男子想使用店內厠所,但因厠所只提供給付費客人使用而拒絕他們(如果冇標明,又好難拒絕嘅;補救方法咪日後寫明囉),店員隨後要求二人離開店舖不果(佢係禮貌咁請佢地走定係囂喝先?當時是否客滿有客等位先?如果店員有禮貌加上有客等位,而佢兩位真係齋坐嘅,我覺得無可厚非,反而係果兩位好有問題!我相信佢地真係有問題---連警務人員都勸唔走!)

羅斯續稱,警員三度有禮貌地要求二人離開,「他們被店員請求離開,因為他們是非法侵入的」,當二人再次拒絕時,警員就將其拘捕,其間並無意外發生,當星巴克表示不欲追究時,二人獲得釋放。羅斯稱,「如果一間企業致電求助,指不希望有人妨礙營業,警員有法定義務履行他們的職責。」本身是非洲裔的羅斯稱,自己了解隱性的偏見及歧視,警方致力於公正及沒偏見地執法,不會容忍有關事情發生。

星巴克行政總裁約翰遜(Kevin Johnson)則表示,星巴克的做法和培訓導致了不好的結果,他指致電警局的出發點是錯誤的,但分店經理無意要令二人被捕,他認為事件不應該升級到現在的程度。他強調星巴克堅決反對歧視,並希望親自與事件中兩名男子當面道歉。

團體「黑人的命也是命」的成員周日到涉事店舖示威,其後進入內部與經理面談。(呢啲團體就真係有問題:動不動就話種族歧視!何解佢地唔challenge吓果兩位仁兄嘅行為、動機?)

-----------------

由於新聞報導並不詳盡,或許有些細節未能了解。

前日剛好是中學書友仔聚會,她們中不少是回流或經常到外國旅遊人士。

我問:香港不少食肆大大隻字寫明「洗手間不外借」,如果星巴克有寫明,應該不成問題;但我在香港星巴克分店唔覺有標明。剛從美國回港的書友仔表示,該市應沒有這樣的標誌!

但我覺得,即使係有錯,都係店員處理不當啫,跟種族歧視扯不上關係!報警實有點小題大做。佢應該事後/或當時請示上司:日後遇倒同樣事情,公司政策應如何處理?

我也曾是警務人員。警方接到有人求助,出勤勸涉事者離開亦冇錯;祇是我不明何以該兩人不肯離開?如果我係佢地、如果我約左朋友響果度見面而朋友未到、如果我真係有需要而店員拒絕我用廁,我會致電朋友更改地點,並且日後唔再幫趁該店!正常人又點會將咁小嘅事化大?不過:佢地係咪真係約左朋友呢?

回應 (1)
我要發表
383383
383383 2018/04/18 12:00:10 回覆

我都係咁睇。

 

乜都上綱上線,唔幫趁,坐好耐,又要用洗手間,換左係亞洲人,咪一樣會被拉?但係,就無種族歧視的新聞了。

因為,真係種族歧視。哈…

user