黑松露鵝潤腸

2018/04/18 21:58:00 網誌分類: 講飲講食
18 Apr

中學同學Pat移民美國,但每年兩夫婦都會回港逗留一兩個月,順道去其他地方旅遊;我地中學同學亦趁機相約聚會---竹戰加晚宴。

上個月聚會,Pat講起佢會買幾斤「黑松露鵝潤腸」送給香港親朋作手信,問我地有冇興趣一齊訂?我對腸類食品(應該係加工類食品)興趣不大,但Pat指收過禮物者事後都大讚好食喎!咁我就搭佢買少少試吓啦---我份人響「食」呢方面好open,試吓有何妨?唔好食咪下次唔買囉。

我喜歡食黑松露、亦喜食鵝肝!兩者皆不便宜。

一斤$290,有三包,每包四條。我要左一包。尋日試用嚟炒西芹,用左兩條四十幾蚊!如果好食都冇咩所謂,又唔係成日食;成日食都唔掂啦----唔係個荷包、係啲膽固醇!試後感:唔係唔好食,祇不過與食潤腸無異,我完全食唔倒黑松露嘅味!雖然黑松露價錢貴,但係味道好突出,如果連少少味都食唔出,一係根本冇黑松露、一係份量少到離譜!至於有冇鵝肝,我唔知,因為豬肝、鵝肝定雞肝質感、食味分別不大,我分唔倒!

講開都有點失禮:本地有啲咁嘅食材,我竟然唔知,反而要個住响外國嘅人告知!

今次食過,總算又長左知識咯!

 

一句講晒:以咁嘅價錢唔值!

回應 (0)
我要發表
user