喪普出喪招

2018/04/19 15:20:21 網誌分類: 講人自講
19 Apr

 

喪普唔知埞

英子來和應

紅軍擂戰鼓

台民嘆薄命

 

日前街坊軍在台海發動一次歷來最大規模演習、以回應台島一姐菜英子挾洋獨立。與此同時、紅家駐花家總代理通天海發出「文統不通便武統」嘅警告、讓喪普知到拿台島當籌碼跟大陸賭是行不通的。但那邊廂菜英子拉得坡仔大佬顯蟲出兵跟台軍組織聯合軍演、菜英子本人亦雀躍的登上戰船實地觀戰。從台島報章報導看來、台島軍力跟街坊軍相比大有半斤八兩之勢、但島上街坊卻心知肚明假若開打、台軍挨不了多少天的。

 

自從喪普當上花家大佬之後、對紅家所使嘅手段比前任奧黑馬更加強硬。可惜花家這枚鐵掃把卻碰上了紅家這塊石地堂。花軍在南海對大陸嘅挑釁遇上更強硬嘅回應。喪普欲拉攏東盟聯手對付大陸又食檸檬。貿易戰尚未開打就先踩中屎弄得一屋臭。呢趟都可謂浪頭雖大、郤沖不走泰山矣!在惱羞成怒之下、便發晦氣話、在短期內派花家軍艦訪問台島。誰知紅家竟然以大演習來回應還不止、還趁機向台島發出「文統不通便武統」嘅警告。剛剛宣布斷絕向紅家駐花家嘅燶興電子公司提供精片、迫得該公司宣布停牌。冇錯、今次係可以吊起燶興盤生意和拖延大陸步向 5G 時代嘅步伐、但亦只能是短期的。以大陸今時今日嘅科研能力、大概用不着多久問題就可以獲得解決。何況喪普今次打出嘅七傷拳、係傷人七分、傷己三分嘅呢!

 

 

 

回應 (1)
我要發表
2018/04/19 18:14:55 回覆

今日中國已非昔日,一於見招拆招,奉陪到底!

user