報應/職場求生術

2018/04/20 22:12:19 網誌分類: 未分類
20 Apr

究竟呢個世界有冇報應呢?我而家開始信有。

有一個唔做嘢懶心地差自以為是目空一切嘅人,終於俾人炒左。其實我都有啲意外,因為話晒佢都係有數嘅。但係你又可以話真係報應,係差唔多嘅時間之內,係同一日竟然有兩個客投訴佢,咁你話係咪佢自己做成㗎啦。自食其果,就即係報應啦, 咁當然我都應記一功,老細本來係諗住怕咗佢煩應佢要求,如果我冇阻止我老闆,叫佢冷靜下唔好彩佢住諗下先,佢就唔會諗諗吓立定主意去炒佢。我老細話:佢諗下諗下越來越發覺佢真係唔想再見到呢個人唔可以再用佢。

所以呢結論係,第一,要努力工作,唔好以為自己叻就目空一切。無論你話你幾叻都好都要保持謙卑。因為呢個世界冇話冇咗邊個唔得嘅。佢呢個case來講,佢佢雖然有數有客,但成日諸多要求又要老細執手尾(接咗個客返嚟之後就乜都唔做,冇尾非陀總失蹤,但係佢接親佢又係大客喎,結果又係要我老細出馬.但係分數又要分一大份 ),係公司裏邊人見人憎(佢令人討厭嘅程度係我見到佢都會運路行,唔係怕左佢而係如果你見到一堆屎,你會唔會行埋去? )第二,唔好得罪任何可以同老闆直接講嘢的人,就算佢職位低過你,哈哈。第三,盡可能同同事特別高層建立良好關係,我老細問過幾個高層,冇人幫過佢講一句說話,個個都贊成炒佢。

我開心的另外一個原因,係因為我係一個好人,應該會有好報吧哈哈

回應 (0)
我要發表
user