唔係秘史(三)

2018/04/24 12:59:21 網誌分類: 講人自講
24 Apr

 

爾家用人不靠譜

寶城頓變禾桿草

包庇爛民兼種禍

縱容毒子變兇徒

 

橋法王訪問期間話、港毒並不在於能不能成為現實、而係破壞民族感情和違法的。但實情係、罪惡城嘅家法到目前為止只能在禁止製毒和敗毒方面起作用、對於港毒是無能為力的。再講、在芸芸港毒領頭人之中九成是來自大陸的移民家庭、要怪就得怪大陸將那些教而不善之流放逐到本城來作孽。況且、非我族類嘅爛民既然可以在罪城福利方面分一杯羹之餘、還要作奸犯科大肆挑戰本城法治權威、點解同聲同氣同源嘅港毒分子唔可以破壞一嘅社會治安?難道養爛民兇市民就唔係傷害民族感情?照咁睇嚟、橋法王可能早已睇得出有人以妖法將「防毒法」封印起來咯!

 

呢嗱、橋法王已經將要講嘅話都講完、現在就睇本城揸拂人嘅意向。假若有人繼續阻頭阻勢而成就港毒聲勢進一步坐大嘅話、對罪城肯定係災難。因為這顯示着紅家嘅影響力遠不及花大叔。試想想、當有一日你回到家中時、發現仔女寧相信外人都唔聽你枝笛、甚至連你嘅老伴都為同一個外人而暗中背叛你嘅時候、那種恐懼和震怒程度有幾咁厲害?目前罪惡城嘅反派就是仔女、揸拂人就是老伴、丈夫就是紅家。因此、千祈咪將反紅等閒視之。你睇睇、當初敘利瓦就係有班人跑上街頭示威、繼而轉變成內戰、就係咁戰火已經燒足七年。敘利瓦人嘅家園亦因此而變成頹垣斷壁。之前嘅伊拉黑本來是一個民族福利非常之好嘅家族、經過花大叔及其白番盟友發動了一場莫須有大轟炸和長時期內戰之後、亦變一遍溶溶爛爛嘅焦土。這些都是花大叔及其白番盟友嘅傑作。當下城中有群人樂意做花家反紅先鋒、難道也想將本城變為焦土?如果話、呢班生骨大頭菜唔係被縱出來、唔通係由個天跌落嚟嘅咩?

 


 

回應 (2)
我要發表
2018/04/26 18:20:03 回覆

誰叫阿爺家中槍口不一致?

2018/04/25 15:43:25 回覆

阿爺做慈母,縱壞了反對派。

user