前言 Introduction

2006/12/01 16:32:46 網誌分類: 經濟
01 Dec

滄海一聲笑

滔滔兩岸潮  浮沉隨浪 只記今朝

蒼天笑  紛紛世上潮

誰負誰勝出天知曉

江山笑  煙雨遙 

濤浪淘盡紅塵俗事幾多驕

清風笑  竟惹寂寥  豪情還剩了一襟晚照

 

股海也滄滄,大家交流一下吧。 

================================================================

背景

睇怕好多人都估到, 我己是四張幾五張. 打左二十多年工先轉 ’. 之前在美資行做電腦系統買賣同管理.  幾年前公司生意勁差, 美國佬有乜好橋 ? Cut 人先啦, 最易做最易交代. 我呢d 高齡人仕自然要行先步. 都預左好耐, 無乜大鑊感覺

跟著諗, 要搵過份工都唔難. 不過, , 幾十歲人, 打左廿多年工, 己經身心俱疲, 唔覺得對做開的重有興趣, 重去搵份工捱, 都唔會做得好做得耐. 人生苦短, 不如做個自由人(不是退休人), 俾個第二春自己啦. 唔駛俾人(特別係廢人), 做埋d 明知無用既野, 浪費生命

先想是同人夾份做 d 小生意 不過做生意同人夾? 好似唔係好自由喎. 生意不熟不做, 但係熟既我己經厭.  , 失敗乃成功之母, 2000年玩網股都輸唔小喎, 一路又有跟開, 又有興趣, 100% on my own ….  this is it. 

不過係人都話呢D係不務正業兼危險喎 ? 對社會無貢獻  You create nothing ? … , 乜依家周街 d sales, Warrant, 買基金, 買名牌貨 好有貢獻, create 好多咩 ? 好似都係滾滾下姐. 買賣任何東西都係社會功能之一喎.

危險 ?  Yes, this is the challenge.

於是開始計數  …….

回應 (1)
我要發表
2008/03/17 17:13:30 回覆

pc,

returned email to u already, u can get me at

c.c.ue@hotmail.com

user