議會雞

2018/04/27 16:02:49 網誌分類: 講人自講
27 Apr

 

阿奇生阿奇

伸手摸格籬

即成眾矢的

注定要倒楣

 

罪惡城最出名嘅係、出產小學雞、中學雞、大學雞、以及教學雞。隨此之外原來還有議事雞。話說某日垃圾會夠鐘開會、 一位女職員(阿姐)如常以手機催促那些尚未瞓醒嘅尊貴進人議事廳。殊不知就在這時、忽然有一名男子飛身撲向阿姐、並一手奪走她的手上啲那部手機、然後衝入男廁。大概過咗十幾分鐘左右、剛路過嘅白鴿會會長胡扯喂得知此事之後、便立即喝虛痴瘋出來、然後喊他將手機交還給阿姐。

 

各位街坊、今次虛痴瘋都可謂一爛爆紅。試想想、係人都知到手機裡面貯存有私人資料、而阿姐部手機更加有可能貯傳一些公事上嘅機密資料。萬一那些資料落在虛痴瘋手上嘅話、後果可大可小。別人對虛痴瘋嘅爛笪行為點睇只有天曉得、但瞓街姐(白鴨會前會長)㷫過焫雞就眾人皆見。佢唔止狂插虛痴瘋、還喊白鴿會揸正來做、必要時踢條友出會。之但係、那群講獨頭目就大唱反調。講獨大旗手妖蜓無視陀衰某宗教、聲稱虛痴瘋是乜教教徒、仲喊班教友為佢祈禱。現役尊貴牛若犬則表示撐虛痴瘋而拒絕提供理由。打柴尊貴籮半蔥話虛痴瘋只係一時情急。監倉威龍戇痴瘋透過飛時卜呼籲要補住虛痴瘋個尊貴位。被放生嘅淫耗龜卻不認為虛痴瘋嘅行為在道德上有所缺失。嗱、呢班友唔止係想法異於常人、而且夠晒「異」氣。佢哋為咗要替虛痴瘋開脫、真係幾肉痠嘅話都講得出口。所以話啫、垃圾就係垃圾、呢啲叫做物以類聚吖嘛!之不過、白鴿會亦好識做、經過密斟之後表示對虛痴瘋譴責、並暫時凍結其會籍。畢境虛痴瘋嘅身份都係尊貴嚟、踢佢出會盞益咗其它幫會。政客肯定唔會做出咁蝕章嘅事。如在下冇猜錯嘅話、以瞓街姐跟五獨教嘅關係看來、喊白鴿會踢虛痴瘋出會、無非想借頭借路迫佢投奔向講獨那一邊、進一步鞏固其勢力而矣!

 

 

 

回應 (1)
我要發表
2018/04/28 23:04:46 回覆

一班垃圾!

user