花拳繡腿(一)

2018/04/28 16:59:27 網誌分類: 各家大事
28 Apr

 

以為遇高手

原來係阿斗

講來三幅被

舊橋當新猶

 

呢嗱、喪普發動嘅貿易戰來勢洶洶、一着比一着凶、一着比一着險。真係唔知到就被佢嚇死、知到就笑死冇命賠。原來花家用來用去都係蠱惑仔三招。第一招「無事生非」。隨便找個藉口就喊着要增加保護費、如對方企硬便加倍懲收。第二招、「先殺後姦」。先拿人家嘅賺錢企業開刀、先殺一家再追殺其它、殺到對方腳軟後再提出講數要求、趁機勒索更多銀両。第三招「以眾暴寡」。若然講數唔搞就召集盟友進行圍毆、就像打伊啦黑、聚利瓦一樣、將人家打到冚包散。今次喪普請得“人稱老奸狗”來凸迮出山對付紅家、而上述三招就是老奸狗當年用來打殘架仔經濟嘅絕招。喪普果然心狠手辣、佢一手迫人元升值去加強花貨品競爭力、而另一手就拉攏盟幫一起透過高級科技封鎖、企圖迫使大陸以房地產為經濟發展支柱、從而將閘王嘅龍族製造2025嘅發展指標摧毀、企圖將紅家變成第二個架仔。不過、喪普千算萬算、卻算漏咗龍傳人並唔係架仔。

 

常年架仔無論是商貿或安全等方面都須要依賴花家、所以奉花大叔為主人而自己係奴才、並對於花家一切亦只能逆來順受。然而、紅家在貿易方面有很多選擇、而且內銷市場更加係全球之冠。因此、就算紅家大型企業退出花家市場亦可以加強其它地方嘅商貿發展。例如、當科技戰開打時、紅家可以將花資嘅平哥手機驅逐出神州、就有足夠空間去容納回流嘅娜惠、而大規模失業狀況就不會出現。雖然紅家兵力不如花家、但勝在占有地緣上嘅優勢、而且擁有足以摧毀敵人一切嘅核打擊力量、誰也不敢對街坊軍輕舉莽動。一向不打無把握的仗嘅紅家在貿易戰尚未開打之前、就已經做緊嘢。當紅家公布向某類花家貨品增加一倍半以上保證金時、正在載貨物前往神州嘅十多廿條十萬頓級貨輪便在途中調頭。花家出口往神州嘅大豆數量忽然下降三成多、原來紅家已經開始減購買花家農產品了!嗱、雖然那些懵閉閉花家龍裔仇紅人士興高采烈的到處唱紅家就快被花家迫死之際、紅家卻靜悄悄的以實際行動告訴他們別作誤判。這場仗必定會打、而且唔止係打貿易戰、科技戰、金融貨幣戰、甚至會爆發地區性戰爭、而且第一槍不會在台海響起、而係在東北亞。信不信由你!

 

 

 

回應 (0)
我要發表
user