有如此選民,才有如此「政棍」!

2018/04/29 07:55:42 網誌分類: 政治
29 Apr

鴿子本來是和平的象徵,可惜呀,鴿子的美好形象被不爭氣的白鴿黨給毀了。

 

乳鴿許智峯「一搶成名」,專恰女性已令人不齒,偏偏他道歉心不甘情不願,結果激起洶湧群情,連一眾老鴿都看不過去,狠批其作為「不可接受」,如今已被白鴿黨凍結黨籍,看樣子被逐出黨只是時間問題(我唔認同喎!除非響「垃圾會」彈劾時白鴿黨都贊同,否則今次凍結「弱智峯」黨藉祇係為左避風頭啫)。相比上次白鴿黨齊撐涉嫌自編自導自演「釘大髀」事件的林子健,搞到滿面都是掌印,白鴿黨今次危機處理算是有了一點進步。(梗係啦!街度裝左天眼白鴿黨未必知、「垃圾會」有閉路電視佢地點會唔知吖!人贓並獲、有圖有相仲可以狡辯咩?)

 

問題是,白鴿黨成員質素低劣,蛇鼠一窩,醜聞不絕,想割纜止蝕都止不住。如陳家偉「裸體」指導「鳳姐」如何展開安全性行為,甘乃威求愛不遂怒炒美女助理,何偉途在東莞嫖妓被捉現行勞教半年,何俊仁在議會大廳不務正業瀏覽性感美女照,涂謹申涉嫌詐騙公帑,李柱銘自認漢奸,莫不惹來滿城風雨,更不提白鴿黨甘當漢奸黎的扯線公仔,真是「怎一個亂字了得」。(但係,衰在好多選民都係盲嘅!)

 

物以類聚,人以群分,白鴿黨在泛民中資格最老,亦是泛民在立法會最大黨,尚且藏污納垢,烏煙瘴氣,其他泛民政黨是啥貨色不問可知。最可悲的是,儘管泛民陣營醜聞不絕,而且一蟹不如一蟹,但因為掛着一個「民主」招牌,憑着一招「反中亂港」,居然數十年來吃香喝辣,證明香港人是好易騙的(仲係騙完可以再騙----一樣唔清醒!)也難怪鄭松泰形容支持者就是一群「白癡」。(聘用佢嘅機構仲「白癡」!)

 

評論員 香桐仁

 

不知何故?近年個名有個「峰」、「峯」字嘅都係「瘋」嘅---唔係走狗漢奸、就係白癡嘅,唉!第日同兒子改名,記住要忌諱----經已有呢個字嘅咪改名囉---做張改名契應該一千蚊有找!我驚第日啲僱主聘請員工都會篩左個名有呢個字嘅申請人咋。

動議譴責佢顧之然係多餘嘅,即使DQ佢又如何?第一:主席有冇「吉士」做呢個動作先?第二:真係告嘅,啲「黃官」都會幫果隻臭鴿;第三:主席可能會以告得入機會唔大,唔想搏為由放過佢。

即使真係咁好彩(定係唔好彩),肯告佢、告得入(黃官都幫唔倒佢:有片有真相、難道個「官」夠膽質疑果段片做左手腳?)咁又如何?DQ完轉過身又可以參選!分明玩納稅人。

回應 (2)
我要發表
2018/04/29 18:59:28 回覆

我都有讀法律架,成績都唔錯!不過,依家至知:原來當年係讀屎片,Out 啦!

383383
383383 2018/04/29 18:22:13 回覆

算吧啦!

只要遇上黃官,動手搶野(長毛搶文件事件),都變成只是言論自由的一種表達形式。

唉!第日,唔知會唔會,連強奸殺人,都變成係言論自由的表達形式了。

官字兩個口。法律嘅野,你識乜呢?

user