今日講inclusive

2018/05/05 10:34:01 網誌分類: 職場
05 May

記得Wyman 上吒叱頒獎禮時,説要還恩給沈殿霞,所以作了「女神」首詞俾欣宜,其實係一件好小嘅事,Wyman 未紅時坐在化妝間冇人show, 肥姐過去同佢傾幾句,説他著衫靚之類。肥姐的行為正是inclusive。絶對相信她是真心,她有凝聚力,不想有人被忽略,她絶對是social type。她咁紅,大可不理會黃毛小卒,她有的是風範。

 

工作上,慶幸自己做過好多好公司,人人以為請下人,出下糧便是HR, 這只不過是local 公司只懂的東西, 外國公司係不停有training 灌輸一些新知識,新概念俾HR人,inclusive 會令好多團隊更有team work, 往往比monetary 上去留人奏效百倍。可惜很多大機構HR人,自己反而成日攪小圈子,去攪黨派。

講番inclusive, 如果你在一組人𥚃,你感受不到是其中一份子,又或者他們有他們自吹自擂,你只有陪著笑;又或者有分彼此,不公平對待,又或者表面冇野,背後在攻擊你,又或者受到針對種種..........你其實一定不會開心,姑且還在一組只不過各有目的。

所以在同一組裡,as a leader,一定鼓勵大家要inclusive,主動去同人傾計,好似肥姐咁,不是cheap, 而是有大將之風,但當然亦有好多低層次人,你同佢傾下,以為自己好巴閉,一係唔show 你,一係乜都話唔知,算吧!這些人有社交和心理障礙。

 

回應 (0)
我要發表
user