【來自手心的心意】 朋友快生日,很想親手做份小禮物送給她,靈感告訴我,做件皮革用品會適合

2018/05/05 23:28:49 網誌分類: 藝術
05 May

【來自手心的心意】

朋友快生日,很想親手做份小禮物送給她,靈感告訴我,做件皮革用品會適合,記得朋友介紹過 Handsbox 皮革學堂 ,地點距離地鐵站不遠,很就腳,Whatsapp預約後就開始這個心意Workshop.......

 

 

【尋找位置】Handsbox係工業大廈地下,行兩步就到,啱晒怕坐貨Lift嘅我

 

 

 

【揀皮】老師介紹完流程後,我就開始揀皮,多很多顏色質地可供選擇

 

 

 

 

【揀字款】可以揀返啱風格嘅字型印返朋友個名,令件禮物有份獨特性

 

 

 

 

 

【拼字母】親手拼出朋友名字,再固定在金屬字板中,這個過程很好玩!

 

 

 

 

 

【壓字】將字板放在皮革上,利用壓機大大力的將字母壓在皮革上。

 

 

 

 

【親力親為】我仲自己操作壓機,Cut皮,壓字,都係用佢㗎! 
用咩方法整得最靚...........用心和用力啦!

 

【教學中】老師逐步教授,首先要將皮邊塗上特製嘅油

 

 

 

 

【親手搽】過程中都很需要專注力

 

 

【繼續搽】原來皮革背面都要搽,完成後仲要用硬海綿捽捽捽,捽完就有平滑效果,皮革亦會耐用啲!

 

 

【捽捽捽】皮革邊緣就要用特製木棒去捽,目的都係讓皮革邊緣更實淨,減少披口 。

 

 

【打鈕門】為皮革釘上鈕門

 

 

 

 

【釘孔】部份皮革更需要釘孔,在老師教導下,可以自己親手製作,而且點大力都可以,唔怕嘈親街坊。

【成品】由揀皮到完成大約1小時內完成,專心做一件事係好開心和有滿足感的。成品不便公開,我要給朋友一個神秘感嘛!

有興趣親手造返個嘅你,都可以Whatsapp 60374474查詢或報名,亦可以去www.handsbox.com 或 Handsbox Facebook專頁了解多點

 

 

原文: https://www.facebook.com/cosmosNatalie/posts/2139643042946079

 

 

 

 

 

 

 

回應 (0)
我要發表
user