多勞多得、少勞係咪應少得呢?

2018/05/06 07:18:12 網誌分類: 時事
06 May

拆屋要等無人住,議員炮轟低效率、浪費公帑。立法會議員柯創盛指出,深水埗橋底木屋問題,嚴重困擾區內居民以致全港市民,原以為今次行動可帶來成效,結果卻只清拆了一間木屋,予人感覺是政府因應持份者的訴求而展開行動「交差」,整個行動顯得「雷聲大、雨點小」,難以帶來實質的成效,加上當局竟動用多達五十人,實屬用過量人手做有限工作,認為是不恰當地使用公帑。(既然同一樣嘢,以前十個人做倒嘅,依家要五十人:咁咪將十個人嘅酬勞分俾五十人囉!尋日講過「正苦」官員應減薪,啱架!)

 

橋底木屋屬於長年非法霸佔公地的僭建物,惟因過往曾有住客循法律途徑挑戰公職人員移動其私人物品,故人員現時執法均受掣肘,清拆取締卻面對重重難關,更曾出現警察押犯入「屋」需申請搜查令的荒謬個案。(依家何止橋底木屋?旺角最旺果條天橋咪一樣俾人「佔領」!負責嘅部門做過咩嘢?)

 

柯創盛表示,據他所知,目前當局的清拆指引是先於涉事木屋貼遷拆通知,再觀察一段時間,確保木屋長期空置,或住客獲得安置,在無人住的情況下才可清拆。但他認為此做法成效極低,皆因每每有人搬走,旋即有新住客進佔,甚少出現木屋空置情況,結果當局只能「等完再等」(咁咪唔駛做囉:合晒「合尺」)。柯創盛認為政府應成立跨部門工作小組,就橋底問題商討對策,強調:「繼續各自為政唔會有成效!」並應為清拆行動制訂時間表,定期檢討工作進度及成效,並向市民及持份者公開交代,增加透明度。(現行政策係:香港「正苦」唔會讓市民無家可歸!佢地搭左屋,住得咁上下時間,「正苦」要拆佢地屋,就要安置佢---好彩嘅有得入住公屋;唔好彩嘅都可以安置臨時房屋。擺明係同有關部門職員「打龍通」啦!)

 

 

深水埗區議員梁文廣則指出,六大部門常抱「少做少錯」的心態處理問題,例如霸佔官地原應由地政總署處理,但署方卻未有着手跟進,康文署又怕被指「迫害露宿者」而撒手不理(咁又係喎!拖吓拖吓又退休咯:何必搵命搏!)區議員李梓敬亦提到,每次當局大規模掃蕩後,情況稍有改善,但成效非常短暫,很快便故態復萌,他認為當局應加大力度執法,認為今次只是「應酬吓區議會訴求」,直言:「如果有心拆就應該全部拆晒!」(咁佢地擺到明係:冇心拆吖馬。係你地強人所難,人地為有「係咁倚」應酬吓你地囉。)

食環署發言人表示,有關通告是由該署職員撕下,由於拆除空置木造構築物的聯合行動,是由民政事務總署負責統籌,早前張貼的通告是為配合行動的程序,同時要確認涉事構築物被空置。根據目前情況,上址的構築物有人居住及持有,因此行動亦暫時告一段落,至於會否再張貼通告及未來的跟進行動,需視乎民政事務總署的統籌。

傻架?如果冇人住先可以拆/或者會拆,咁樣用三個人拆都綽綽有餘啦,駛咩嘢用五十人、仲要用半日先拆一間屋先?仲要將責任推落民政署度?如果有關部門有巡邏、有做嘢,亦唔會攪到依家咁啦!一於摺埋果幾個部門啦。

回應 (1)
我要發表
383383
383383 2018/05/06 18:53:32 回覆

哈…

原來,香港咁好架?

咁樣,那些住棺材房的人太傻了!

就在天橋底臨夜起間屋仔入住,只要有人住,就唔會拆,多好!要幾大有幾大,使鬼住劏房咁傻?又貴!又細!又熱!又多蟲蟻!

天橋底,交通方便,要幾大有幾大!起碼大過棺材房好多先啦!

user