唔係爛劇

2018/05/10 15:21:12 網誌分類: 講人自講
10 May

 

不愛面子愛銀子

次序搞成一坺屎

大鬧離場通議案

成交兌現有口齒

 

眾所周知、反派終日以屁當真理、無非要維繫着一群信眾以供有須要時使用。假如速龍通車嘅話、大細圈兩地往來將會變得更加簡單和快捷。到時在五羊城打個電話到罪惡城約朋友飲茶、比在上水約豺灣嘅朋友見面還省時間。萬一多咗人進入大圈嘅話、對大圈嘅見聞自然增加、反派嘅謊言就不攻自破。以後搵人信佢哋都幾難。因此、反派才會鍥而不捨的、拼命阻延一站兩份議案通過。之但係、反派係明知到拖得一時、拖不到一世的。既然係咁、點解反派仍然死𦧲呢?當中究竟有何蹊蹺呢?答案是一個「錢」字。

 

我曾經聽聞一直都有損款給黃仔政黨嘅藍仔朋友講過、損錢給反派只係各有所須。佢話、捐款係最好嘅保持溝通方法。當有須要時、大家可以坐埋一齊傾偈、咁做對於一些難以取得共識的問題是有幫助的。除此之外、城中不少大戶亦以神沙博金磚心態、透過中間人暗中捐錢給黃仔政黨的、而且一向都是無往而不利的。難怪背後財氣十足嘅一姐信心滿滿的公開講、一站兩份議案一定可以通過啦!照咁睇嚟、即係話日前被速龍節目主持人掃把姐下令驅逐出錄影廠嘅四名反派演員(機佬傳、牛若犬、飛雞蠔、豬八萬)上演的那齣「大鬧議事廳」鬧劇旨在娛樂大眾而矣!嗱、咁又係嘅、做戲做全套總好過成班反派坐定定、眼光光咁睇實議案順利通過。所以嘛 … … 呢齙鬧劇一為功臣、二為弟子、鬧得好、鬧得妙、鬧得呱呱叫!

 

 

 

回應 (2)
我要發表
2018/05/13 02:42:38 回覆

對、司馬昭之心、路人皆見。

2018/05/11 10:04:02 回覆

明眼人一睇就知是做戲!幾十歲人在鏡頭前扮傷心落淚,難睇!

user