新家

2018/05/17 23:52:06 網誌分類: 生活
17 May

頭條改版後,第一次回家,幾乎進入唔到,很麻煩,新不如舊!我為何這麼久不回來?原因有幾個!

上月尾去兒子家看孫,因親家去了旅行,要嫲嫲出馬,誰知第一晚我在街跌倒!一跌成災,手足俱殘!手甩了骹,腳拗柴!托返手骹但傷了條筋!中醫針灸推拿,成效不大,飲了五日中藥也不見好轉,轉睇跌打,不見起色,現在經朋友推薦,睇中醫骨傷科醫生,他以針灸為主,再推拿,敷藥,希望他幫到我,但要時間!

福無重至,禍不單行!無端腳痛!最初應是筋膜炎,食了幾日消炎藥,筋膜唔痛,腳眼痛,以為拗柴時整到,睇幾日跌打,無進展,反而痛多左,心知應是發炎,睇西醫,醫生話我痛風!大件事!我最驚呢樣犯呢樣!

手足俱殘的日子很慘!不知何日才能脫痛海!

今日回來很麻煩!無自已Blog,不知如何回家!去網友處留言,要入密碼,搞了幾次才返到家!很不習慣新家!

回應 (2)
我要發表
2018/05/18 16:44:12 回覆
@...

多謝你!

我要慢慢適應它!變幻才是永恆!

2018/05/18 15:26:34 回覆

首先祝妳、痛楚盡快消除、身體健康。

係呀、經改革後有很多博友都表示不習慣。慢慢來吧!改革是世界潮流、我們只能盡力去適應吧!

user