虛假的民自和

2018/05/28 13:32:26 網誌分類: 講人自講
28 May

 

五毒早前聚一堆

匿盟為錢去追隨

公然撒賴紅威脅

仇龍播毒靠吹噓

 

呢嗱、當下罪惡城日日都有人高唱反紅、反一家專政。之但係、究竟那些人是反紅還是反龍、則成疑問。就以近日跑到摩囉參加藏毒舉辦嘅世界民自和(民主、自由、和平)大會嘅匿公盟代表來講、實際上是反龍而非反紅。如果係反紅、只須打倒一家專政便可以、而無須像五毒(藏毒、蒙毒、疆毒、台毒、港毒)咁、主張脫龍獨立的。所謂獨立者、就是跟龍族分家、往後不再做龍的傳人咁解。難道咁都睇唔出、五毒係掛羊頭賣狗肉嗎?在下對於別人反紅冇意見、因為這是每個人意識形態上嘅分歧。之但係、反龍就絕不能接受。因為龍是我族之根本、一旦分裂了、龍族便完蛋了!此乃滅宗滅祖滅族之大罪、誰也擔不起的。

 

再講、世界上所有「反家族」社團、無一不是接受花大叔透過民間機構 N支O 所提供嘅金錢而經營的。再講近一點、本城某些政黨堅決反對訂立防毒法、無非是害怕在法例規定之下、被迫公開金主名單。因為幕後金主隨咗無孔不落嘅花大叔之外、還有很多連你或我發夢都想唔到嘅人。這就是污穢無比嘅政治了!目前龍族正在復興、龍傳人嘅生活質素亦在改善之中、雖然其它方面尚存在改善空間、但總算係太平盛世、可故一定要反紅?吓、政治理想?唔好玩啦、難道就係因一己政見就要整個民族陪葬?其實、大家都心知肚明、假如龍族裹足不前嘅話、受苦受難嘅係普羅大眾、而最有利嘅就係花大叔和一眾白番。古語有講、天作孽猶可違、自作孽不可活吖嘛!在下雖然覺得那些收花銀而害龍族嘅二五仔可恨、但那些連自己做緊乜都唔知、只係人云亦云之輩更加該燴。嗱、如果本城唔係有一大群被教館教壞晒嘅「黃青」願意去當政治炮灰嘅話、單憑那一小撮「外黃、內白」嘅本地二五仔、從神州跑過來嘅仇紅大圈仔、以及部份由外地移民本城嘅龍裔外族反龍人士、絕對不足以令到本城冇日安寧的。究竟這是誰之過呢、吓?!

 

回應 (0)
我要發表
user