踎出彩虹來

2018/05/29 13:36:15 網誌分類: 講人自講
29 May

 

弄巧而入冊

贏輸有個格

鐵窗出英雄

願者來作客

 

丐幫幫主五蚊遠剃咖啡佬眼眉罪成、被判處摱鐵枝一百二十日、並獲准保外上訴。嗱、雖然五蚊遠判刑、若話佢做硬監躉實在係言之過早。因為佢可以上訴吖嘛!

 

早前我在大牌檔已經聽聞五蚊遠同人講、佢亦聽聞過撞棍黨坐館戇轎揚所謂嘅 “ 踎監可以踎出美好人生 ” 言論、但從來冇諗過自己會踎監。佢仲話、幾個月前大學雞陰敬鳳違反保密協議、將大教館長老會開會情況、透過手機作即時傳播都冇事啦、而佢今次都只係唔聽咖啡佬嘅話、事後將彼此之間嘅談話泄露畀傳媒知就要去摱錢枝、認真唔公平。佢仲話、希望班街坊資助佢搞上訴喎!

 

嗱、被大教館黃色教棍調教出來嘅人物、大多數都冇諗過自己摱鐵枝嘅。呢啲叫做「洗壞腦」吖嘛!嗱、並唔係每一個黃仔身上都有免役系統嘅。今次五蚊遠甩唔甩到身、並唔係睇佢嘅造化、而係睇佢嘅黃仔身份屬疏還是屬親而決定的。大家不妨放長雙眼睇啦!

 

回應 (0)
我要發表
user