日本叩頭日不遠

2008/03/04 20:39:23 網誌分類: 時事
04 Mar

等著瞧...日本好快向中國叩頭...彎下腰...走來中國講生意...日本人要食飽飯呀..!!

認句錯..唔好成日話中國人威脅你...唔好唔認南京大屠刹..!!

美國兩個 大人物開到口..美國人要勒實褲子...不要核子??

咁爛船都有三斤釘既..最多食少幾塊牛扒者...咁個的高消費電子產品...日本賣去邊??少左好多出口噃...至於對中國出口影響...你們對經濟的認識比我好...要問你們了...中國出口的東西是否比歐洲...日本平呢...咁樣.是否都係邦襯番中國著數..

對歐洲....日本的出口就大影響...唔怕...輸晒去中國啦..中國有十幾億人...

今日恒生又話巳放左八十億投資中國...還要放多二十億添....到底奧運會是否唔搞??想政治化..??唔好咁傻啦....美國佬...

 

回應 (2)
我要發表
則卷小雲
則卷小雲 2008/03/05 04:15:27 回覆

美國就是這麼乞人憎的, 看別人比他自己強, 就諸多挑剔架啦!

2008/03/04 22:41:32 回覆

美國佬又搵中國人笨...賣了兩架巳十年的戰機給台灣...今日一試飛..就失事..慘...

兩條命呀!!

user