PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

入行26年首開個唱 溫碧霞送大家一個集體回憶

2018/06/04 04:12:29 網誌分類: 生活
04 Jun

          15歲出道的溫碧霞(Irene),82年拍了首部電影《O靚妹仔》,92年在TVB劇集《火玫瑰》中飾演海潮一角成為經典。本月19日,她在麥花臣場館首度開的個唱《溫碧霞海潮演唱會》亦以「海潮」命名。由於揀選歌曲包含她由細到大的成長經歷,她坦言是送給fans的一份禮物,希望給大家一個集體回憶。為了準備演唱會,她近日積極做運動操fit自己,但卻不會戒口,因她太貪吃了。而今次最大挑戰是跳舞,因之前很少機會在舞台上跳舞,所以連她也很期待。

        Irene出道以來以演戲為主,90年代曾出過數張大碟,至近年都有出過國語專輯,她坦言:「偶然我都會去內地登台,但喺香港真係好耐冇唱歌,亦好耐冇喺舞台上同fans見面。其實今次演唱會係伍健雄構思咗海潮個名再搵我,由於我好鍾意呢個名,亦知道有好多fans鍾意,所以我希望呢個演唱會係作為送畀香港fans嘅一份禮物。」

        期待跳舞

          為了配合今次「海潮」主題,演唱會舞台設計會以花海為主,再配襯特別設計的服裝,營造一個浪漫的感覺。而揀歌方面,Irene都花了不少心思,「因為我要唱好多歌,除咗自己嘅歌,仲會唱人哋嘅歌,例如好經典嘅《O靚妹仔》主題曲同《停不了的愛》嘅主題曲,啲歌全部都係我嘅心聲,睇到我一路成長嘅改變,所以希望大家聽到啲memories會返番嚟。」Irene坦言演唱會亦是給大家的一個集體回憶。此外她還會跳舞,她續稱:「大家可能好少機會見到我喺舞台上跳舞,其實我自己都好期待,已經開始排練緊。」而嘉賓方面,Irene透露已邀請了剛舉行結婚派對的鍾欣潼,其他嘉賓則要賣個關子,屆時必會令大家有驚喜。

        勤做運動

          現時Irene除了用很多時間練歌,也忙於做運動,「其實今年年頭拍完寫真後,已經有個心態係要操fit自己,所以呢段時間都會不斷做運動。」而她最鍾意就是做瑜伽,一項好好的運動,一有時間便會做。問她飲食方面要戒口嗎?她續說:「其實我冇乜點戒口,因為我太鍾意食嘢喇,頭先做完嘢先食咗杯雪糕。」她認為keep fit之餘人都需要營養,所以她寧願多做運動去keep。

        兒子捧場

          問8歲兒子何國倫(Xavier)會現身演唱會捧場嗎?她笑說:「佢已經好期待,第一時間舉手話去。(佢會唔會同你一齊唱?)咁又唔會,其實佢冇聽過我嘅歌,不過佢好鍾意音樂,因為我由細到大培養佢聽好多歌,佢又鍾意跳舞,表演慾都幾強。而且佢受我影響,個人好開朗,成日都好開心。」Irene表示完騷後,將會拍部古裝劇,她的電影工作室亦會開拍一套改編自真人真事的少女成長電影。工作雖忙,但Irene表示放暑假一定會帶兒子去旅行享天倫樂,「因為平時好少時間陪佢,所以暑假已plan咗同佢去美國度假。」

        主持:黃柏高 統籌:林永匡

        協力:李佩儀 攝影:袁東亮、謝民光

        化妝、髮型:Khaki Yan

        場地:西苑酒家

        黃柏高
■Paco教溫碧霞飲威士忌加暖水可以開聲,溫碧霞笑言自己酒量淺好易醉。
 ■Paco教溫碧霞飲威士忌加暖水可以開聲,溫碧霞笑言自己酒量淺好易醉。 
■溫碧霞將於本月19日在麥花臣場館開個唱。
 ■溫碧霞將於本月19日在麥花臣場館開個唱。 
■溫碧霞的keep fit之道就是努力做運動。
 ■溫碧霞的keep fit之道就是努力做運動。 
■溫碧霞與丈夫何祖光經常帶養子何國倫旅遊享天倫樂。
 ■溫碧霞與丈夫何祖光經常帶養子何國倫旅遊享天倫樂。 
■溫碧霞在TVB劇集《火玫瑰》飾演「海潮」,令觀眾留下深刻印象。
 ■溫碧霞在TVB劇集《火玫瑰》飾演「海潮」,令觀眾留下深刻印象。 
■早前溫碧霞在深水埗一商場舉行演唱會記招。
 ■早前溫碧霞在深水埗一商場舉行演唱會記招。 
■今年初,溫碧霞到番禺商演,全場爆滿。
 ■今年初,溫碧霞到番禺商演,全場爆滿。 
回應 (0)
我要發表
user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.