陸羽仁
陸羽仁
陸羽仁

中國買700億美國貨

2018/06/06 08:50:42 網誌分類: 經濟
06 Jun

美國科技股翻生,納指連續兩日創收市新高,升31點至7637點,升0.4%,杜指微跌13點,收報24800點;標普500指數微升2點至2748點。

科技股是買前景的股份,股價較貴。投資者肯投入資金去買科技股,顯示避險情緒下降,市場開始適應特朗普帶來的風險。

科技大股的好消息也有幫助,蘋果宣布推出新軟件和新應用程式、亞馬遜銷售有所增長,微軟收購GitHub等,也形成一股助炒動力,蘋果昨日再升0.7%,收193.31美元,再創上市以來新高;另外,亞馬遜升1.1%Netflix1.9%

香港科技股較落後,以騰訊為例,原價420元,比高位476.6元,仍然落後,香港科技股有追落後的空間。

不過,在美國與全球主要國家都發生貿易戰,其他股份就無很難有運行啦。正如Bleakley Financial Group的首席投資官表示,市場正被貿易問題不斷地拖著後腿,沒有人能夠在關稅下得益。鋼價就因為關徵關稅而上漲,而使用鋼產品的人遠遠多於生產的人。那些依賴進口鋼材及鋁製品的公司及工業,都因為成本增加,利潤減少了,她們必然也會加價,把部份成本轉嫁到消費者身上,即係話,開徵關稅也會對消費者帶來間接的衝擊。

而市場比較關注的,還是中美貿易談判進展,《華爾街日報》昨日引述消息人士指,中國同意購買價值700億美元的美國農產品和能源產品,前提係美國取消對中國產加徵關稅。

開天殺價,落地還錢,中國願意買700億美元貨品,都唔係小數目,雙方仍然有機會達成協議。

市場最觸目的「與股神聚餐」投標於上週五結束。今年的競投結果是一位不願透露名稱的人士,以330萬美元,係19年以來第三高,第一及第二高分別是2012年和2016年,都是345.6萬美元。勝出者可以帶同7位人客和股神在紐約吃一個長達兩個半小時的午餐。

去年花了267.9萬美元(2100萬港元)與股神進餐的其中一個投資者日前上CNBC接受訪問,他說這個餐費非常值得,他說一共學到三個投資與做人的重要教訓,第一是接觸所有誠實和合乎道德(integrity)的事物;第二是敢於說「不」;第三是做喜歡做的事情。

我覺得敢於說不,最能令你慳到錢,這些道理看似很簡單,你我都知道的事情,真要做得到,而且持之以恆,其實不是那麼容易。

陸羽仁

回應 (27)
我要發表
animal666
animal666 2018/06/07 06:49:12 回覆

科網棚靚有利抽水
2018年06月07日

  港股繼續造好,在外圍科網股帶動下,手機設備股同本地科網股跑贏大市。好似掛牌時麻麻哋的平安好醫生(1833) 股價及相關新聞 獲摩通首予「增持」評級,目標價68元,股價揚近10%,收報51.95元。其他科網半新股易鑫(2858) 股價及相關新聞 由上市低位急彈,股價飆14%,收報4.27元;雷蛇(1337) 股價及相關新聞 揚8%,收報2.39元,有強大阿媽背景的閱文(772) 股價及相關新聞 喺上月跌穿60元後似乎見咗底,持續反彈到78元,昨再升2.3%。

  本地科網股造好,主要係跟住外圍炒。但香港改咗接受同股不同權公司上市後,會令科網股供應增加,中線會影響資金供應,不利估價,但同時投資銀行家亦要搭靚個台方便集資,所以外圍造好,正係整靚個棚的時候。

  美團創辦人來港密斟上市

  來港掛牌集資的科網股,除咗講到開巷的小米,啱啱又傳出內地送外賣的科網公司美團正在起草申請書,計劃最早於今年九月在香港IPO,集資估值高達300億美元,數字相當驚人。仲有消息話,美團創始人王興上周飛往香港,與銀行家們就該公司提交IPO計劃進行商討。據美媒透露,美團希望爭取到600億美元估值,集資所得會用來拓展打車、共享單車等新服務,同埋喺國內外進行併購等。

  美團O依家想同另一間大把錢的打車巨人滴滴出行鬥燒錢搶市場,所以想上市集資。由於滴滴已經對美團發起反擊,在某些城市推出食品快遞服務與其競爭,並推出自己的共享單車平台。同樣,滴滴都講緊嚟香港上市,所以惡鬥多年的打車市場,未來必定仲係鬥融資鬥燒錢戰區。

  網企進入大撼大時代,佢哋既燒錢鬥搶客,同時鬥喺市場賣概念抽水。好似美團號稱「服務界的亞馬遜」,但佢嘅對手除咗滴滴,仲有阿里支持的外賣公司餓了麼,所以如果唔能夠上市集資,基本上佢哋好似打仗無糧草,未埋身肉搏都知道無得打。

  香港O依家開咗個井,於是大家都搶嚟呢度飲水,O依家屈指一算就有滴滴、美團、小米同螞蟻金服。雖然全球投資者O依家對科網股興趣似乎未散,但好多人都覺得,美國如果繼續加息,全球股市老牛唔知幾時玩完,上市窗口一旦關閉,無錢燒的公司就隨時蒸發消失,所以有機會就要不惜工本,快手抽水。基金大戶不是省油的燈,睇到呢個局,都開始對新上市科網股估值有啲質疑,所以唔搭好個棚,仲難攞到好價錢。

  科網力撐 大市成交跌

  美團話上市,有同佢合作咗幾年做外賣的餐廳小商戶就出來插佢,話過去美團代客送外賣服務好、收費低,三公里路程送餐時間基本只需半小時,但現在約滿後美團就要商戶做獨家專送,不專送就在網上關他們的店,而且抽成從最低的四元提到五元,最慘係等一個鐘都唔見配送員來取餐。講真,當初美團同小商戶合作,條件好到不得了,根本係蝕畀佢,而且仲唔係小蝕而係大蝕,等佢做大咗自然係鍊你,呢個係科網巨企慣用伎倆。

  同一個道理,喺未上市前科網股搭個靚棚,等散戶炒作吓,覺得科網股好有前景,然後先可以集大錢,計落一樣除笨有精,所以散戶食吓呢個概念短炒,就同小商戶搞網上生意一樣,食咗甜品先,至於日後得唔得就要各自修行啦。

  港股就喺騰訊同手機股帶動下造好,恒指收報31259點,升咗165點;國企指數收報12283點,漲24點,但成交減至974億元。騰訊升1.2%,收報425元;瑞聲科技(2018) 股價及相關新聞 可能受惠蘋果呢排強勢,急升9.3%,收報131.9元;舜宇光學(2382) 股價及相關新聞 急漲5%,收報168元。

  其他好似高偉電子(1415) 股價及相關新聞 飆16%,收報2.17元;從事分銷晶片業務的光麗科技(6036) 股價及相關新聞 大漲40%,報收0.62元。

  蘋果股價強勁,主要係公司手機邊際利潤增加同程式收益帶動,但出機量似乎唔係咁多,所以對設備供應商係咪咁利好呢?可能睇埋季績就會清楚。

  陸羽仁

2018/06/07 06:19:54 回覆

2018-06-06

Dow Jones Industrial Average (^DJI) 

25,146.39 +346.41 (+1.40%)

前收市價 24,799.98
開市 24,854.14
成交量 316,089,540
今日波幅 24,854.14 - 25,146.46
52 週波幅 21,113.31 - 26,616.71
平均成交量 372,667,812
2018/06/07 01:15:31 回覆

記得汶川地震後,呢度所有網友都支持捐贈。

四年之後再有地震,因為兩次地震之間出咗一個炫富女,有網友質疑捐錢都可能係被揾老襯,亦有網友卻不怕照捐。(留言紀錄尚在,假設未被刪改,有興者可以翻查)

怕被揾笨,唔想浪費自己資源供給小人貪婪,人之常情、無可厚非(PS 袋鼠自己都好憎俾人揾笨);但要記住,欺詐者嘅行為,並唔等同係社福機構嘅錯。若果為求完美不受欺騙,慌死蝕底到埋沒自己良心、善心嘅地步,同啲自私自利嘅人一樣,你會得到一個抵你去日日要面對嘅嗰一種社會。

2018/06/07 00:47:58 回覆

陸sir,謝謝講解情況。

對上一次袋鼠國經濟衰退1990年,失業率超越11%(GFC之後2009年都係6%左右),雖然按揭利息由17厘急速回落,好多中產為咗保住間屋,條按揭數死掂佢,交埋水電費,好多袋鼠國中產無餘錢剩,要去食物銀行幫襯,救世軍公開講出呢個情況。

當年去嘅教會,教友來自社會各個經濟階層,聽到睇到中產、草根,佢哋對一分一毫嘅緊張。聖誕節無玩具,百貨公司聯同救世軍响門口擺細路仔名片收集玩具捐贈,無人捐贈嘅就百貨公司送貨尾。

當年有個爛佬拖住兩個5、6歲左右細路,話個女生日想帶佢去M記,袋鼠就俾咗5蚊佢。行咗一段路,袋鼠霎時一刻,出現嗰啲香港人見得欺騙多、怕被揾笨心態,就轉個頭走咗返去麥當勞睇;結果係見到佢三個人坐响地下,剩係兩個細路食包。當時見番佢哋,袋鼠剛好身上有個臭鼬鼠卡通襟章,就除落嚟、扣响細路女件外套上當做生日禮物。

睇完你哋信唔信都好,全部係袋鼠28年前親身經歷,要講仲有故仔講;香港97、98嗰次亦剛剛返香港,由當時嘅回歸霸氣一直沉淪到沙士,差別只在於唔似响澳洲接觸咁多層面嘅人,但市面氣氛係感受到。所以除咗而家睇吓多幾多人瞓街,袋鼠特別留意食物銀行。

https://i.pinimg.com/originals/34/7d/db/347ddb717318ad819139e12c4bfd0699.gif

大戶終結者 ( 等人齊 )
大戶終結者 ( 等人齊 ) 2018/06/06 19:52:07 回覆
@子龍 (kaka就是大叔的契哥)...

通常啲後生鍾意成日認老  {#iconb_316}

子龍 (kaka就是大叔的契哥)
子龍 (kaka就是大叔的契哥) 2018/06/06 16:00:49 回覆

Joyce姐: 噢....子龍老了, 無用了. {#icons_dog5}

Joyce
Joyce 2018/06/06 15:56:35 回覆

但又怕靚仔無本心, 長相廝守會傷身又傷心 {#iconb_37}

Joyce
Joyce 2018/06/06 15:53:54 回覆

將軍,  Joyce 愛如子龍般的靚仔,  不愛八婆 {#iconb_61}

2018/06/06 15:52:58 回覆
子龍 (kaka就是大叔的契哥)
子龍 (kaka就是大叔的契哥) 2018/06/06 15:48:05 回覆

Joyce姐: 幸好你喜歡哥哥, 而不是八婆...... {#icons_dog9}

Joyce
Joyce 2018/06/06 15:44:44 回覆

可唔可以等哥哥創新榚先來估災呀~ {#iconb_612}

子龍 (kaka就是大叔的契哥)
子龍 (kaka就是大叔的契哥) 2018/06/06 15:36:38 回覆

林之兄: 熊人很快會主導市場. {#icons_dog1}

2018/06/06 15:27:56 回覆
@子龍 (kaka就是大叔的契哥)...

將軍:熊人源源不絕進場,股災會否好似樓價咁望下望下越望越遠? {#icons_dog3}

子龍 (kaka就是大叔的契哥)
子龍 (kaka就是大叔的契哥) 2018/06/06 15:12:30 回覆

林之兄: 噢....沒人可以準時12點離場, 一是太早, 一是太遲. {#icons_dog1}

2018/06/06 15:04:52 回覆
@子龍 (kaka就是大叔的契哥)...

將軍:大戶咁快散完貨嗱?等7月定8月股災?

子龍 (kaka就是大叔的契哥)
子龍 (kaka就是大叔的契哥) 2018/06/06 14:55:43 回覆

林之兄: 利多出盡反為空. 這是易經噢......

kaka: 貓主席大人一早已站在巨人的肩膀, 笑看風雲久矣......

2018/06/06 14:52:58 回覆

將軍,但子龍大軍只做多頭唔做空軍,唔通要等貓主席回歸 {#icons_dog1}

2018/06/06 14:44:09 回覆
@子龍 (kaka就是大叔的契哥)...

將軍:為何有股災想法?咁快齊人啦! {#iconb_65}

子龍 (kaka就是大叔的契哥)
子龍 (kaka就是大叔的契哥) 2018/06/06 14:31:00 回覆

kaka, 大戶兄: 在別人貪婪的時候  子龍學懂恐懼. {#icons_dog1}

大戶終結者 ( 等人齊 )
大戶終結者 ( 等人齊 ) 2018/06/06 14:28:19 回覆
@子龍 (kaka就是大叔的契哥)...

有股災 ..... 救我   {#iconb_67}

2018/06/06 14:08:19 回覆

將軍,六月有估災? {#iconb_67}

子龍 (kaka就是大叔的契哥)
子龍 (kaka就是大叔的契哥) 2018/06/06 14:01:23 回覆

大戶兄: 要睇下點炒法, 子龍大軍6月不入, 等股災..... {#icons_dog1}

大戶終結者 ( 等人齊 )
大戶終結者 ( 等人齊 ) 2018/06/06 13:58:46 回覆

將軍,

六绝有冇炒作?  {#icons_dog1}

子龍 (kaka就是大叔的契哥)
子龍 (kaka就是大叔的契哥) 2018/06/06 12:52:06 回覆

八婆......賣橙....... {#icons_dog1}

大戶終結者 ( 等人齊 )
大戶終結者 ( 等人齊 ) 2018/06/06 10:31:11 回覆

{#iconb_62}

2018/06/06 09:19:53 回覆

早呀~

 KFC
KFC 2018/06/06 08:58:45 回覆

{#iconb_62}

user

最新回應

soho*
soho* 2023/07/21

20/7/2023 外交部:反對日方排海計劃有理有據
<匯港通訊> 因福島核污染水排海問題,中國強化限制日本食品進口,日本政府表示食品的安全性有科學保障,計劃向中方呼籲要求盡快取消進口限制。

外交部發言人毛寧回應時表示,中國政府秉持以人民為中心的施政理念,必須對人民的健康和海洋環境負責,反對日方的排海計劃有理有據,採取有關措施有理有據。

對於日本政府利用北約峰會、東亞合作系列外長會、東加勒比漁業部長會議等場合,為福島核污染水排海計劃辯解,並釋放不會推遲今夏啟動排海的訊號。

毛寧強調,如果核污染水是安全,就沒有必要排海,如果不安全,就更不應該排海。中方敦促日方正視國際社會和國內民眾的合理關切,停止強推排海計劃,以真誠態度同鄰國充分協商,切實以負責任方式處置核污染水,並接受國際監督。(WL)

soho*
soho* 2023/06/10

有美國撐腰的日本官員卑鄙無恥下流賤格自私, 將核災難輸出全球, 害人精將會受到詛咒

https://youtu.be/zBNGawiSC1o

soho*
soho* 2023/06/10

日本執意傾倒核水

日本福島核廢水排放入海的方案進一步推進,最快7月傾倒入海,在國際間引起極大關注。

日本政府一再強調計劃安全,惟說法無可否認極具爭議性,多國都強烈質疑,在安全疑慮完全釋除前,日方堅持推動計劃無疑非常自私。

本港作為日本農產品最重要市場之一,在此敏感時期,港府作出了周詳果斷的應對,加強日本食品檢測同時,亦已預備好禁制高風險水產,保障食品安全。

若信核廢水安全 日本何不自用?

日本政府在國內外強烈反對聲下,繼續核污水傾倒設施的工程,排放隧道基本竣工,東京電力公司本周開始在隧道注水,按照日方說法,現在距離正式排放只差最後一步,只待國際原子能機構(IAEA)的報告,料廢水最快今年7月排放落海。

事態發展引起區內國家強烈反應,中國駐日本大使館發言人指,將核污水向海洋一排了之不負責任,按國際法和《聯合國海洋法公約》等規定,日方有義務與可能受影響的國家充分協商;馬來西亞、南韓、俄羅斯以及多個太平洋島國也表達憂慮。

日方一再強調倒核廢水入海安全,但按日媒報道,東電5月份在核電站附近海域作檢測,發現有海魚的放射性元素銫含量,超標180倍,日本民眾也強烈反對排放計劃。

環境局長謝展寰曾向日本當局和日本駐港領事表達極度關注,直指日方若對核廢水安全有信心,應在本國尋求作灌溉等用途。

如今日本選擇將廢水排入海,而非注入當地的湖泊、河川,顯然也明白箇中風險,核廢水一旦進入自然環境,後患無窮,而且覆水難收。日方忽視這些合理疑慮,在國際社會未有共識下一意孤行推進計劃,做法非常自私。

香港雖然只有700多萬人口,卻是日本漁農業第二大出口市場,去年出口香港的農林水產品總值2,086億日圓(約117億港元),僅次於中國的2,783億日圓(約156億港元)。

隨著日本排放核廢水計劃推進,料愈來愈多國家或地區作出類似入口限制警告,日本將要承受自私行動的後果。

(轉貼9/6/2023經濟日報)

{#iconb_227}

大戶終結者 ( 等人齊 )

現在係頭條網註冊會去咗下載星島頭條 app。