四年一次二月二十九日

2008/03/05 01:17:13 網誌分類: 生活點滴
05 Mar

2008年2月29日 

今日係四年一度o既二月二十九日,今日好特別呀~

由於之前幾日training太累的關係,今日只係約左朝早的appointment,啫係可以當係放半日,咁啱男朋友都係放半晝,於是我地就走左去尖咀海旁,啫係星光大道o個度行la。我同佢都係第一次日光日白行星光大道架咋(仲要o個日係閒日wor)。行到累累地,我地走左上去公園仔o個度坐o係度傾下計,hea下,個感覺勁悠閒,勁似退休人士生活law,wakakaka。其實只係一件好簡單o既事,但係我覺得好舒服,好幸福。或者生活本來就應該係咁簡單,只不過係好多時候我地都將「生活」複雜化,覺得一定要做某一d野去填滿一切空白,忘記左留白o既重要性。

之後返左office,見到芬姐同kenny,佢地話覺得我lee排開心左好多。我發覺同左你一齊之後,我d思想簡單左好多,我可以好放心咁放低個腦,因為一切你都會同我安排好。

夜晚食完飯之後同左媽咪去行街街。媽咪話我lee排好似好忙咁,叫我唔好成日咁夜訓,要休息多d。

好感動,亦都好感恩,身邊有咁多愛我同埋關心我o既人。

回應 (4)
我要發表
2008/03/06 13:19:40 回覆
除了妳全然退出了頭條網(搬走了),否則我都會來敲妳的門。現實世界中,朋友不必天天見。虛擬世界中,文章不必天天上。是朋友的話,總帶著再見的期盼和久別的關懷。見、不見。也是朋友。
2008/03/06 09:38:50 回覆

莎莎, 督督: 好多謝你地仲有黎睇我個blog呀~我以為咁耐都無up date,大家都放棄左我架la,haha~

我會用心去愛,去接受,去珍惜,祝大家都幸福^^

2008/03/05 10:21:14 回覆

生活是簡單的好!

能有人可倚,放下腦袋,真是幸福!

但享受他那由衷照顧時,得時刻記著感恩,不要慢慢地變成理所當然啊!

作為男人,感受過亦聽過太多因此而生的誤會與苦水。

十二,簡單地去愛、去接受、也去感恩。願妳每天都活在心靈的眷顧中。

 

 

2008/03/05 01:33:00 回覆

掛住拍拖,又要努力工作,當然好似好忙啦!                                    你媽咪真是有所不知了~

懂得感恩是好事,                                        享受生活點滴,欣賞偶然閒下來的時間,                             能讓我們把緊張心情放鬆,過濾勞累的思緒,                                盡情感受那一刻無憂。

的確是很舒服,很幸福的....

user