PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

馬浚偉邀好友演《徐志摩》3.0 崑曲加水袖舞 胡定欣 : 好大挑戰

2018/06/11 04:12:28 網誌分類: 生活
11 Jun

         馬浚偉(馬仔)近日在無線重頭劇《宮心計2深宮計》中飾演唐玄宗李隆基,皇后一角則由兩屆視后胡定欣演出,這對「恩愛夫妻」嚟緊仲會在舞台劇上延續情緣。由馬仔編導演監的舞台劇《偶然‧徐志摩》將於月尾三度載譽重演,他找來好友林敬剛、黃澤鋒和最新紅顏知己胡定欣齊齊合作。首次做舞台劇的定欣為撐好友,獻出多個第一次,她說:「今次會首度唱崑曲及跳水袖舞,體力消耗好大,仲好有挑戰性。」

        

        

        全新的《偶然•徐志摩》將於6月29日開始假演藝學院歌劇院演出11場,馬仔繼續坐鎮飾演主角徐志摩外,仲搵來新面孔定欣和林敬剛(King Kong)齊齊玩。馬仔謂:「呢次3.0劇本係壓縮版,節奏更明快,舞台亦係全新設計。之前同定欣拍《深宮計》時認識深咗,發覺佢唔止演技一流,仲比早幾年成熟咗。覺得可以再合作,就親自邀請佢飾演陸小曼一角,最好彩定欣有期,才撮成好事。」

        密集式苦練

          馬仔更睇中定欣多才多藝,安排一場逾兩分鐘水袖舞獨腳戲予視后,定欣苦練過後都有少少壓力,她笑說:「第一次做舞台劇就要首度演崑曲,首次跳水袖舞,真係好大挑戰。雖然我有中國舞底子,但練水袖舞體力消耗好大,加上我之前要去橫店逗留兩個月拍《包青天再起風雲》,所以出發前跟趙鳳儀老師密集式上堂學崑曲。開頭好沮喪,覺得無十年學習都唔敢上台,真係好難,崑曲藝術係好高層次,好高修養嘅,唯有每日學4小時不停練,去橫店前學晒放心晒嘞,希望表現好啦!」

         巴打拍住上

          好情義的馬仔,call了黃澤鋒再演外,亦搵埋相識多年的好友林敬剛齊過戲癮。劇中King Kong扮演定欣的軍官丈夫王賡,獲對方指導舞功,有段大跳華爾滋的浪漫戲。對於處男做舞台劇,King Kong謂要努力背台詞,並贊成定欣睇法,站在台上需注重身體語言多過面部表情,需以另一種模式去演繹。問到馬仔與King Kong相識經過,馬仔笑說:「當年我成日和江華同關寶慧去飲嘢,有日佢兩個搵埋King Kong出嚟,點知King Kong飲多兩杯發酒癲撩我,嗰時我同佢都唔熟,有啲嬲無睬佢。之後02年拍《洛神》時同佢合作,我發覺佢工作態度好好,對佢另眼相看,之後就friend咗。」而馬仔和澤鋒更是廿幾年好兄弟,上次搵對方客串,今次就叫澤鋒飾演徐志摩表哥沈叔薇,戲裏戲外都是知心友,澤鋒說:「劇中我性格精靈又生鬼,喜劇位喺晒我度。」

        主持:黃柏高 統籌:林永匡 

        攝影:李維隆、謝民光 協力:林書鉉

        胡定欣 服裝:Acne Studios from Lane Crawford、

        化妝:Cyrus Lee、髮型:Matt Chiu@Xenter

        馬浚偉化妝及髮型:RickyKAZAF and Bonnie Tsang

        場地提供:江南庭叙(電話:3188 2667)

        黃柏高
■定欣表示一向鍾意唱歌跳舞,好恨做musical,今次處女下海,期待上台的感覺。
 ■定欣表示一向鍾意唱歌跳舞,好恨做musical,今次處女下海,期待上台的感覺。 
■近日,馬仔和定欣努力練舞,坦言拍劇後增添默契。
 ■近日,馬仔和定欣努力練舞,坦言拍劇後增添默契。 
■馬浚偉(右二)和黃澤鋒(左二)兩度合作,今次二人飾演表兄弟。而林敬剛(左)和胡定欣就初次做舞台劇,望演出成功。
 ■馬浚偉(右二)和黃澤鋒(左二)兩度合作,今次二人飾演表兄弟。而林敬剛(左)和胡定欣就初次做舞台劇,望演出成功。 
■馬浚偉完成舞台劇公演後,9月會到北京大學修讀商業管理碩士課程。
 ■馬浚偉完成舞台劇公演後,9月會到北京大學修讀商業管理碩士課程。 
■重演的舞台劇,女主角由萬綺雯(圖)換上胡定欣。
 ■重演的舞台劇,女主角由萬綺雯(圖)換上胡定欣。 
回應 (0)
我要發表
user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.