速龍時代來了

2018/06/15 14:50:27 網誌分類: 時事
15 Jun

反派愛嘰趷

講府眼凸凸

議案慢打鑼

終歸要落實

 

一站兩份在一遍喧鬧聲之中三讀通過、速龍時代即將來臨。反派政客雖然百般刁難、奈何實力太過懸殊、結果議案還是通過。會後當車屋部部長阿煩準備向記者交代時、一眾反派尊貴輪流走到他的面前大喝可恥然後離去。講起嚟、反派惱羞成怒一啲都唔出奇。試問、佢哋除咗發爛渣、仲可以點?

 

係人都睇得出、單憑反派嘅力量實在不足以阻止議案通過。反派嘗試過利用一輯二次創作嘅「僵屍街坊軍」短片醜化一站兩份、也曾請得看更你、涼茶杰等老餅出來唱衰這個「波蓆」、亦曾呼籲擁躉上街抗議、結果熱臉貼上冷屁股、社會反應冷淡、冇乜人睺。打從那時起、反派就知到反對係冇市場的。這亦證明、凡是利民的建設都不容易被他們利用來當作政治武器的。因為街坊很明白、這些設施基本上是為方便他們而與建造的。試問點會有人蠢到搬起石頭揼自己隻腳架?

 

在這件事裡面、我們可以見到反派明知到反對無效、但仍然鍥而不捨的搞出咁多嘰嘰趷趷出來阻撓、絕對唔似係個人意願咁簡單。佢哋明知到過關手續越係方便快捷、越能受到普羅大眾歡迎。反派是知到佢哋嘅所作所為、等同與民為敵。之但係、點解佢哋還要免強地死撐落去呢?究竟居心何在呢?這些都是值思考問題。如果各位街坊想出答案來的話、唔該順便話聲過我知啦!

 

 

回應 (2)
我要發表
2018/06/26 12:37:03 回覆

不要客氣,小事而矣。

2018/06/15 23:44:24 回覆

開心van仔、不好意思、手「痕」之誤、撳走咗你嘅回應。現在講聲對不起。請勿見怪呀!

user