域 流亦詩
域 流亦詩
域 流亦詩

罪惡城點算?

2018/06/21 16:14:37 網誌分類: 講人自講
21 Jun

 

花家殺到來

切勿再痴呆

慎防神仙跳

有備免生災

 

近日坊間正在流行着「喪普發動對紅家嘅貿易戰已經進人實牙實齒嘅階段、罪惡城難免會受株連、到底我們應該如何自處」嘅熱話。吓、點解又關罪惡城事?唓、咪就係罪惡城是中土一部份囉!但有人話、花家給予罪惡城特殊地位嘅喎!嗱、話雖然係咁講、但花大叔反口覆舌已成常態、只有那群滿腦了黃色嘅懵仔才會相信架咋!何況、現在講緊嘅係花家利益呢?別忘記、喪普一上台就講到明天下皆不着、惟有花家着嘅。為咗花家先着、話之全世界都躀低晒啦!在咁嘅情形下、區區罪惡城算係個屁嚟咩?吓、唔信。那就擘大雙眼、慢慢去睇清楚啲花大叔點樣糟質本城、就知到我冇呃你架喇!

 

罪惡城總係有一群㒼塞嘅家伙、一味掹着老番衫尾搵着數、還當正自己係超級紫荊人。殊不知在老番心底裡面、實在係睇唔起這班不認宗不認祖嘅家伙的。試問、你可曾有見過或聽聞過、老番會容許一群欺宗滅祖嘅家伙在大教館當教職嗎?但是罪惡城卻彼彼皆是。你知到點解嗎?因為老番嘅政策就是、在撤出殖民地之前例必先培植出一群餘孽為患下家莊吖嘛!吓、又唔信?嗱、你可以去問問那群高舉龍獅米字旗、而且一心想着獨立後成為影聯邦一份子嘅獨派人馬、究竟佢哋以何種身份自豪、我可以保證佢哋嘅答案就係影籍身份。但諷刺嘅係、人家大影細閣卻利用「括弧海外」來辨別他們的不入流影籍身份。獨仔獨女呢種一廂情願嘅愚蠢心態、不是既可憐又可笑嗎?例如那些動輒便跑到花家告洋狀嘅家伙、滿以為花大叔真的會為佢哋出頭同阿爺「鍊」過。殊不知人家只係送些狗量滿足一吓其貪焚、好讓他們忠心不異的在本城搗亂而矣!嗱、風水佬呃你十年八年、花大叔視罪惡城為中土一部份嘅事實、很快就會在其對紅家制裁行動中反映出來的。城中妖孽又將會變喪屍以之配合咯!大家不妨疊埋心水等着瞧吧!

 

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

123331
123331 2018/08/22

亞域哥,「來者應,去者靜。法住無常,止心一處。」謝謝。

開心van仔
開心van仔 2018/08/22

很喜歡看你的文章,為何不寫?你今日的話令我有共鳴!我進入古稀之年,剛做了第二次通波仔手術,對世事已不再熱衷了。只希望可開心過每一天。回望過去幾十年人生,很多事都淡忘,只記開心的事,不開心的由它去!現在對很多事都淡然處之,只爭取多些時間與孫兒們相聚。

祝君身體健康,生活愉快,開心每一天!真希望可再見你的文章!

萬大有商量
萬大有商量 2018/08/21

請君多多保重 ,健康快樂年年。

花姐
花姐 2018/08/21

為何離開,每天看你的文章,有共鳴的,也有是不懂的,不過在這裡交的博友,都使我有得著,也許離去是你覺得最好的選擇,亦希望很

快又在頭條網看你寫的文章,多多保重。

花姐