問你點頂?

2018/06/25 13:59:55 網誌分類: 講府
25 Jun

 

揼雞不是要偷雞

就算神仙亦痴迷

拎起關刀發晒抖

未曾展翅便𨂐低

 

近日城中熱話就係、戒律長涉嫌作出選擇性檢控而惹怒了六判爺。事緣戒律長為着要煮死一名聲稱不知到有人利用其錢莊洗黑錢嘅錢莊東主、便放生一名涉嫌洗黑錢嘅阿乜姐和兩名已經在口供紙上承認有份參與洗黑錢活動嘅錢莊職員、而遭六判爺猛批評、認者不告、不認者告、畀佢玩晒喎!嗱、霎眼睇嚟、有人玩坦白從寬、抗拒從嚴遊戲、話做就做、話放就放。如果我係六判爺、見到咁情形都分唔出究竟邊個至係判官、確係唔嬲就瓦燒啦!在此之前、戒律長同樣講一聲「唔夠料告」就將所有沙嫌收受黑金嘅黃派疑犯集體放生、你話因乜解究?難怪班街坊質疑、巡捕房拉人、戒律院放人、還要用六判堂來做啥?

 

講開又講、前任戒肆長最擅長就係揼波鐘、佢將啲「畸屎」有咁慢揼咁慢、結果揼到爛尾而逃。好嘞、正當大家滿以為派來一位殺氣騰騰嘅新戒律長必會有所作為啦!係呀、在放生方面、新人確係勝過舊人架!呢位新戒律長認真駕勢、一踏入戒律院連凳都未坐暖、就以一聲「唔夠料告」便將前任戒律長一拖兩年嘅黑金「畸屎」摺埋 。之但係、當這位出手如電嘅新戒律長坐定定之後、亦呈現出選擇性揼波鐘症狀。例如去年在事頭婆公園「八狗六死」紀念日、某某社社踩線員涉嫌被乜乜社社長嚇親一案、戒肆長一直將單「畸屎」坐住、至今依然冇交代是否會提出檢控。講起嚟、確係越諗越唔明、點解我哋嘅戒律長個個都有鋪揼波鐘癮嘅?睇嚟、呢回唔係井水犯河水、而係屎水犯河水。因為個井已經變成臭氣熏天嘅儲糞池、唔知中央仲「頂得緊」幾耐呢、吓?!

 

 

回應 (0)
我要發表
user