罵慣成自然

2018/06/26 15:18:53 網誌分類: 講府
26 Jun

地龍爆醜眾多嗲

大奅唔奢卻又奢

政治觸覺無須有

任憑你鬧軟皮蛇

 

呢嗱、地龍造假工程越揭越臭。據田二少講、紅暗站被箭嘅鐵枝並唔係早前公布嘅十七枝、而可能係二千枝。嘩、阿哥、係真唔係呀?如果係嘅話、就真係𠹳撻撻喇!如果話呢單嘢唔係監管不力嘅話、就更加牙煙。因為有可能涉及其它「景轟」吖嘛!因此、在下一早就講過、應該將呢單嘢交由廉記去查清查楚。冇事則算、有事揸正嚟刨吖嘛!現在交畀巡捕房做本無不妥、但感覺上總係有啲怪怪哋囉!

 

幸好呢單工程係袋鼠公司經手、如果係由紅家公司經手就大件事咯。我敢寫包單、惹事堂班友肯定嘈到拆天、絕對唔會好似現在咁安靜嘅。嗱、仇內媚外大概就此可以見一斑喇啩!日前有報導指出、元乜區高架橋在一三年受隔籬打樁工程影響沉降二十毫米、直至一七年底才進行加固工程。地龍公司一直隱瞞此事、直至近日被傳媒踢爆、才以吱牙膏方式續啲料吱出來。嗱、乜乜朋比都唔在講、公家冇理由唔知呢單嘢嘅喎!點解硬係要被人挖穿晒、至肯企出嚟表示跟進架?須知到今時今日嘅罪惡城係政治格鬥之地、咪以為唔出聲就可以瞞天過海。政客博出位、必定會玩踢爆嘅。請看看、地龍出事後、唔係每一單新料都係被外人踢爆嘅咩?唔係一單比一單更加得人驚嘅咩?公家總係後知後覺、吓吓被動兼被鬧。當下嘅管治威信唔係「一日過零」咁、喺度跌緊咩?點解經過咁多事、公家政治意識仲係咁薄弱?回想在「沙士」前嘅公僕是具有相當政治危機感的、從來都不會掉落政治陷阱裡面去。勢難想象「沙士」過後、公家唔係吓吓當炮灰、就係被人拉去墊屍底嘅。點解經歷過咁多次教訓、公家仍然係冇齣好戲?究竟係被人鬧慣成自然、抑或唔被人鬧餐懵嘅就唔過癮?在下聽聞講、公家日理萬機、就算老虎䁯嘅眼瞓都好平當嘅喎!但問題係、點解我從來未有在私營機構聽間過呢種言論?唔通你會認為李老闆會䁯眼瞓嘅咩?坦白講、小錯積積埋埋就會變成大錯、一經被踢爆後唔止全城鬧爆、仲會有好長手尾要跟。難道、有錯隱瞞、不被踢爆絕不跟進、係啱嘅?

 

回應 (0)
我要發表
user