獨風繼續吹

2018/06/28 15:22:52 網誌分類: 講人自講
28 Jun

冇法不立法

難甩戰鬥格

本末既不存

城中多邋遢

 

正當國歌法擺上議事桌之際、幾名眾痴黨黨徒戴上怪獸頭套在地龍車廂內惡搞國歌、並用手機拍下之後擺埋上互聯綱以作宣傳。有人認為地龍公司有責任去跟進呢單違反地龍規例嘅活動。但我覺得咁做猶如「急色男遇上石女」多此一舉。試問、誰認得出那些隱藏在怪獸頭套裡的眾癡黨徒是誰?何況仲係賊過興兵?簡直係勞民傷財啦!嗱、在亂制派方面、當然有人企出嚟對眾痴指責一番。係呀、眾痴黨唔止要侮辱龍之國歌、還要侮辱龍之國民架!家陣佢哋班港毒唔承認自已係龍國公民、搞衰你咪搞衰你囉!你哋吹乒乓咩?即使立咗國歌法、最多咪唔侮辱國歌、改為侮辱龍國囉!咁、你哋又吹得佢哋賬咩?唔啱又立埋國體法吖、笨!

 

開講都有話、沒有安全法、港毒脷刮刮。之但係、本城係有法例去檢控那些操控選舉嘅人。令人不解嘅就係、嗰啲條例唔知由何時開始變得名存實忘。就好似妖蜓咁、早前搞完操控垃圾會補選嘅擂洞計劃、當下又着手搞緊那個準備操控驅異會選舉嘅甚麼瘋暈計畫、而講府好像甚麼都看不到、啥也聽不見似的。難怪有咁多大中小學生都當正妖蜓係神咁拜啦!眠見黃字堆將本城嗰個法治招牌玩到噏噏槓、越來越多學生哥相信埋黃字堆有運行。事實上、從過去嘅事跡可見、黃字堆縱然出事、一般都能夠大化小、小化無。相反、藍字堆有人稍為行差踏錯、唔係被送去摱鐵枝、就係被迫自己將自己摺埋。這些都是鐵一般的事實、而且仲係一次又一次重現街坊眼前。我唔知到這個環境還要維持幾耐。總言之、中央喉舌頻頻喊對港毒零容忍、而咱家講府卻一如往常般的意見接受態度依舊吖嘛!

 

回應 (0)
我要發表
user