名氣誤導

2018/07/08 10:08:44 網誌分類: 生活
08 Jul

昨日約了回港同學在美麗華商場第一期的翠享飲茶,過去是在樓下地面的,有保證『茶靚食物正』,而且地點方便,地鐵可到,如今搬上五樓,約了十二點半,周六,裡面人流不算旺,不久,人齊了,開始叫野食,當然價錢不便宜,預左,先點了牛肉球、咸水角、糯米雞、菜肉飽.....都是大路野,不花巧,當點心來了,大家舉筷夾入口中,好好品嚐美點,我已知黎錯地方,咸水角真係連普通酒樓都比不上,糯米雞仲『叔叔地』,不敢講因我咀挑.沒問題的東西到我吃就有問題,都不再叫食物了,乾炒牛河$220一碟,趕客咩!!!!!

又一間酒樓打入黑名單,我本來話去尖沙咀翠園,但有同學話地鐵唔到,否決了,行幾步會暈咩,討厭!

四件點心連加一茶錢三人合共$290.4,我阿仔比錢叫我請客,因為都是幫過我們的恩人.

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

易明
易明 2024/04/23

天下可憐的孩子何其多!

wongi
wongi 2024/04/22

花姐姐,送上勵志星星。

淺雪
淺雪 2024/04/22

對.努力不一定成功.不努力就必敗.

所有成功都不是唾手可得.

wongi
wongi 2024/04/08

送上星星。

博大霧。

要懲戒。