緣起綠滅都是緣

2018/07/14 18:27:02 網誌分類: 職場
14 Jul

由06年開始踏足社會, 返過幾多份工?

真係返夠半年既, 有...應該話, 真正全職既, 有...5份

返左3年既有1份 (兼職...)

兼職返過1間小學, 2間福利機構, 而2間福利機構, 各自返過唔同地區既1份... (有冇人明呢...)

揾工, 是緣。

有時間揾工, 就到時間想返工, 咁啱見到適合既工...

用孕婦奶粉既信封寄求職信都有人請? 是緣。

即晚寄EMAIL第2朝收到電話? 是緣。

朋友話, 我見工易過食生菜... 其實, 我係唔鐘意大包圍, 鐘意STUDY晒所有野, 有把握, 先會寫信。EMAIL可報既, 我寄信機會大好多, 而要郵寄既機會比較細, 再揀埋地區、近唔近港鐵...

QUALITY重要過QUANTITY- 當人開始成熟, 亦知道揾得快未必揾得好, 好似揀老公咁...

好好彩, 今次揾到份薪金幾好既工, 而且FIRST IN已有把握, SECOND IN亦覺得表現良好。

間學校話左簽我, 希望快D有機會去簽啦,

而且... 未完!

軍器廠街啦, 照肺啦, 仲有咩... 教協証續期(+仔仔家屬証), 女教協改資料, 強積金...

有得揀你估我想拎住石頭咁重既履歷周圍行咩?

時也, 命也, 踏出一步, 海闊天空... 為左個仔既開支... 我既決心同努力得到回報啦!

係呀, 做到文憑教師 (喂, 我08年開始教SEN啦... 10年啦, 我變左樹木啦)...

之前教果間小學既學生比較叻, 一拎個仔同佢地比較, 我壓力好大, 個仔都壓力大。

今次揾間多SEN既, 我覺得仔仔好叻。人有時要有自欺欺人既功力...

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..