食乜好
食乜好
食乜好

不能忘記的六道菜晚宴

2018/07/16 04:12:44 網誌分類: 生活
16 Jul
         香港有唔少高級餐廳,也愛邀請星級廚師擔任客席主廚,旨在為食客帶來新鮮感。米珠蓮最愛周圍試新嘢,今次聽聞曾於米芝蓮星級餐廳掌勺嘅Chef Claudio Favero被邀請於帝苑酒店Sabatini意大利餐廳主理新餐單,設計了六道菜Tasting Menu,米珠蓮當然唔執輸,即時去試一試。

         Sabatini貴為城中盛名的意大利餐廳,服務當然有番咁上下,所有侍應、工作人員都笑容滿面,呢點值得加分。仲有一樣好值得讚,係上菜速度,唔快唔慢,所有嘢都剛剛好,唔會有悶場亦唔會出得太快,實在太好!

         食物質素無得彈,特別係個粟米湯,碟內放有爆谷、煮過的八爪魚,再淋上香氣滿溢的粟米湯,每啖又滑又香甜,甘香醇厚,不得了。仲有個意粉,混上超多海膽,麵條煮得al dente,會唔會太好食呀?甜品係芝士車厘子撻,以為無特別,點知相當有驚喜!車厘子係法國直送貨,去了核仲要用五香粉煮過,入口軟、甜、香!配上芝士味濃的撻皮,用佢黎為今餐作結,夠晒完美呀!查詢:2733 2000

        米珠蓮
  
  
回應 (0)
我要發表
user