域 流亦詩
域 流亦詩
域 流亦詩

此峰不同彼峰

2018/07/16 16:43:20 網誌分類: 講人自講
16 Jul

阿峰搵食靠偷雞

有錢唔拎咪使嚟

執起關刀糞裡攪

冚城熏臭犯天威

 

近日江湖上流傳、埔桔翻艇海難事件當中出現一位年僅三十歲的救人英雄。他是一位內地人、名字叫張皓峰、在海難事件之中讓出救生艇給被他救起的人、而自己就在海上飄浮。雖然他救活了四人、但視作為小事一宗、而且婉拒公司給他十萬元獎金。當我對這位峰哥敬佩不已之際、腦海中忽然也出現另一位峰哥。兩者雖然同叫阿峰、但此峰不同彼峰。講起這位本地峰哥就駕勢喇!佢最鍾意就係向人攞錢。早前佢人稟向巡捕房一哥索償「捕快用手扣搭佢上警車」嘅孖葉費失敗之後、又入稟向監房一哥索償「要佢碌光豬踎地聽監頭訓話」嘅光豬費一萬六千両銀。嗱、攞唔攞到錢暫時未有分曉、但戇痴峰嘅大號又可上頭條喇!免費賣廣告、無笨有精吖嘛!

 

圈中流傳、戇痴峰志不在區區少數嘅銀両。佢之所以咁做、無非係要拎啲腌臢腥悶嘅本色出嚟畀班捕快和獄卒睇、好讓班伙計日後再服侍佢嘅時候曉得買佢怕架咋!睇起嚟、戇痴峰似乎當正班捕快和獄卒同佢一樣、都係走精面夾縮骨都未定噃!總之係唔係都好啦、戇痴峰嘅尊貴春秋大夢已經發唔成、但係又洗濕咗個頭、惟有拼命去搵啲嘢出嚟搞搞震、並藉此提升其知名道、希望能夠在看更界裡面闖一條康莊大道出來吖嘛!相信大家都睇得出、戇痴峰文唔得、武又唔得、連副學師都做唔嚟、正式係屎坑關刀。喊佢搞破壞綽綽有餘、如果要佢正正經經咁去搵食實聽𢲡兜。所以、如果再冇人泵水過佢洗嘅話、日子將會相當難過。既然本地老闆冇人肯起用佢、惟有去投靠老番、搵份看更來做囉!其實佢啱架、乜你哋睇唔出戇痴峰天生一副看更相、簡直係看更界嘅明日之星嚟嘅咩、吓?!

 

 

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

*KK*
*KK* 2019/09/18

兄台眼光獨到. 不出一年就有大龍鳳睇了.

"污膠藤"單野, 不知若傳到近日來港的"毒眼寒流柑"之祖家又如何呢? 若彼邦之"安胃女孩像", "神大將軍像", 甚至"安義士像"等受如此對待, 真不知此"柑"會否敢在祖家國民面前仲乜野物野囉...

多年來各大爛仔館既欺師滅祖, 以至人性夏令營等精彩場面, 真係值得透過寒流輸出至全球! 彼此認識, 促進交流呢! 世界必有新氣象, "時代革命性解放"嘛!!!

開心van仔
開心van仔 2019/09/18

你好,很久不見了!我沒有在頭條寫野也有一年了!今天突然回來看看,高興見到你呀!近月心情很沉重,太多負面新聞令人情緒低落,不知亂局何時了!

123331
123331 2018/08/22

亞域哥,「來者應,去者靜。法住無常,止心一處。」謝謝。

開心van仔
開心van仔 2018/08/22

很喜歡看你的文章,為何不寫?你今日的話令我有共鳴!我進入古稀之年,剛做了第二次通波仔手術,對世事已不再熱衷了。只希望可開心過每一天。回望過去幾十年人生,很多事都淡忘,只記開心的事,不開心的由它去!現在對很多事都淡然處之,只爭取多些時間與孫兒們相聚。

祝君身體健康,生活愉快,開心每一天!真希望可再見你的文章!