食乜好
食乜好
食乜好

雞比鴨好吃的 片皮鴨餐廳

2018/07/17 04:12:46 網誌分類: 生活
17 Jul
          米珠蓮無鴨不歡,尤其最愛片皮鴨,為了這道菜,大大話話走遍數十間餐廳試味。今日行過灣仔,就去以片皮鴨作招徠嘅「古琴雅苑」試一試,睇睇會唔會有意外驚喜啦!

          平日午飯時間都座無虛席,生意唔錯,想食晏就要早少少等位啦,以免呆等成個鐘。當日得我同友人S,咁就叫半隻片皮鴨同荷葉杭州雞,另加一啲開胃前菜。出菜速度算快,隻鴨等了二十分鐘到就出場啦。同一般餐廳一樣,整好隻鴨就遞去客人面前等你「驗貨」,之後就係你面前片鴨。先蘸蘸砂糖或者甜酸醬食塊皮,算脆身但略嫌唔夠香口。之後就要食鴨啦!鴨肉厚實,啖啖肉,但唔夠油香,中規中矩。至於不可缺少嘅卷皮就有驚喜,分量比一般餐廳多,而且皮薄煙韌,太好食。

          荷葉杭州雞都係出奇地好食,醬汁惹味濃重但唔會過鹹,雞肉燜得軟腍鬆化,達「骨肉分離」之果,愈食愈停唔到口,加多碗白飯的話,成件事就完美啦!

        查詢:6993 1025

        米珠蓮
  
  
回應 (0)
我要發表
user