波斯有難

2018/07/18 12:52:19 網誌分類: 各家大事
18 Jul

我要發大財

誰敢踩我台

拳頭打爆石

注定你當災

 

花家銀子黨大金主主要是從事文化影視產業、互聯網產業、電子科技產業、賺大錢嘅地方就亞洲、由其是神州大地、所以一向堅持將主力放在亞洲挾制紅家。今次銀子黨迫喪普同紅家打貿易戰、無非是想令到弄禍黨在中期選舉失票。由於弄禍黨金主是從事石油業的右軚人和軍火商、而利益所在就是中東、所以每當該黨掌權時、中東就會出現死人冧樓。當喪普上台後便宣布三聖城是意識劣首府、並將花家總代理也搬進去、登時搞到該區幾族人廝殺起來。喪普為着圓其石油出口第一大家族春秋大夢、除咗迫使全世界在十一月四日前停止購買波斯石油之外、並拉攏巴比倫、聚利罅、突劂嘅腐乳得族人聯同匿藏在波斯境內山區嘅腐乳得人一起發動內戰。所以話啫、甚麼民主、甚麼價值觀、甚麼人權全部都是用來騙傻仔的。請問中東人嘅人權究竟是被誰剝奪嘅呢、吓?

 

江湖上有傳聞指、肥仔恩跟喪普協定朝仙半島無核化是受到紅家在背後操縱的、但事實證明唔係咁嘅。在下早就講過喪普之所以肯見肥仔恩、無非是要將東北亞局勢先隱定下來、然後再從高麗和扶桑抽調軍隊前往中東對付波斯。花家在波斯挑起內戰、使得紅家同波斯所簽嘅軍事聯防協定無法生效。因為條文闡明是當波斯受到外敵入侵、紅家才可以派遣街坊軍前往解圍。然而、今次打嘅係內戰、消聲匿跡數月嘅醫書爛角經過改頭換面之後、便以腐亂得游擊隊身份重現江湖。喪普所持嘅發戰難財態度、顯得比花家任何一屆話事人都來得清晰和直接。係呀、佢就係要以強大軍事力最來到挾迫全世界服從花家、誰敢不從就馬上遭殃。問你怕未?請請看看、在三十年前、花元幣值是由黃金來支持、如今卻用軍事霸權來鞏固。點解?之唔係花人先使未來錢、搞到買當借去還債、以致金庫空空如乜囉!嗱、我唔係靠嚇、如果呢趟瑞龍和灰熊膽敢阻白頭鷹嘅話、分分鐘會爆發三戰的。信不信由你。

回應 (0)
我要發表
user