CNN 都推介的香港必去景點!Victoria Dockside, 南豐紗廠, 大館...你又聽過未?

2018/07/18 18:39:03 網誌分類: 旅遊
18 Jul

早幾日睇到 CNN Travel 一編推介香港旅遊景點的文章,一開始還以為是一些大家都已經聽到厭的地方,點知細心一睇,CNN 今次推介的景點,好多連我這個香港人都未去過,真心值得推介!

1. 大館
大館

大館其實就係中區警署舊址,經活化之後得以保留原貌,不過對於我這個80後來說,其實沒有太大感覺(哈哈)!不過既然CNN 推介得,我都要去一去,感受一下香港歷史的味道嘛!大館可以話係香港至今最大型的文物保育及活化項目,其中大館的古蹟及藝術館已於5月29日對公眾開放,不過我都要等到開放後一個月左右,先有時間去參觀!

大館

如果大家想去大館參觀,我建議出發前最好先到大館的網站登記,領取入場證!因為平日的場內訪客人數一超過3,500人,大館職員將停止接待沒有入場證的訪客,確保場內不會過度擠迫。另外,開放初期比較人多,星期六、星期日同公眾假期嘅日子,訪客必須憑大館入場證先入到場架!

入到大館,其實都有好多野睇!除咗必睇的「域多利監獄」外,仲有好多本土的藝術裝置同展覽,重現了70-80年代的老香港!可以一路睇一路玩一路認識香港歷史!

大館-蛇竇

大館

另外參觀時記住帶備「一蚊銀」,因為場內有部「扭卡機」,大家記得潛返張卡留念!


2. Victoria Dockside (2019年先開): 
Victoria Dockside

話說 Victoria Dockside 前身係新世界中心!對於我這位80後來說,坦白講我對新世界中心這個重建項目同樣沒有太大感覺!不過作為一個喜愛文化藝術的年輕人 (對!80後仍然年輕的!),我仍然係非常期待的!原因好簡單,因為 Victoria Dockside 整個項目嘅最終目標,就係要成為國際級藝術文化地標,有咁大野心,藝術文化項目的配套當然絕對不能夠馬虎了事吧!

Victoria Dockside大型商場部份 (K11 Musea) 將會於2019年第3季落成,聽講除了有名店外,仲會有大量藝術品、展覽同文化活動展覽!究竟新世界第三代話事人 Adrian Cheng 能唔能夠將Victoria Dockside 打造成新一代文化藝術人的集中地,真係要拭目以待! 

仲有藍屋南豐紗廠,等我去完返黎再同大家分享!

回應 (0)
我要發表
user